جذب ۳۶۰۰ حامی جدید در سمنان
کد خبر: 3905786
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

جذب ۳۶۰۰ حامی جدید در سمنان

قائم‌مقام کمیته امداد سمنان از جذب سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید در استان خبر داد و گفت: در دو ماه ابتدای سال میزان کمک به ایتام در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

جذب ۳۶۰۰ حامی جدید در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد قوسی، قائم‌مقام این نهاد امروز، 31 خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پویش جذب حامی در استان از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد، گفت: تاکنون سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید به این پویش پیوستند، در این راستا پنج هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و ایتام استان سمنان در این طرح نیازمند حمایت مالی خیران هستند.

وی افزود: در دو ماهه سال جاری کودکان تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا یک میلیارد ۹۵۰ تومان از حمایت حامیان بهره‌مند شدند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این میزان کمک‌های دریافتی از حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است، یادآور شد: هر حامی ممکن است حمایت از یک کودک تا چندین کودک را عهده‌دار شود.

قوسی با بیان اینکه به‌طور میانگین، مبلغ دریافتی هر کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: عموم مردم می‌توانند برای پیوستن به این پویش عدد ۱۴ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ ارسال کنند.

وی ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) را از دیگر روش‌های پیوستن به پویش حامیان کمیته امداد دانست و گفت: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی https://portal.emdad.ir/ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به فرزندان نیازمند این استان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha