سی‌ویکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: 3905859
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
در سازمان دارالقرآن؛

سی‌ویکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها برگزار می‌شود

سی‌ویکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها از اول تا چهارم تیرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سی‌ویکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو گروه از روز یکشنبه، اول تیرماه تا چهارشنبه، چهارم تیرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

در این نشست، سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان دارالقرآن در سال جدید تشریح می‌‍‌شود. همچنین با توجه به رویکرد جدید سازمان دارالقرآن الکریم در گام دوم انقلاب در راه‌اندازی نهضت تربیت قرآنی و طرح «نورالثقلین»، ضمن تبیین این طرح قرآنی، در مورد نحوه اجرای طرح در استان‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین الهایی‌سحر، معاون ارتباطات و امور تشکل‌ها و مؤسسات سازمان دارالقرآن در این رابطه اظهار کرد: در نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها، طرح‌های آموزش تخصصی قرآنی ارائه و بررسی خواهد شد.

الهایی‌سحر تصریح کرد: همچنین در زمینه تسهیل در موضوعاتی مانند چرخه صدور مجوز تشکل‌های قرآنی، چگونگی تعامل با اتحادیه مؤسسات قرآنی، آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم و نیز فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن در دوران پساکرونا، گفت‌وگو و پیشنهادات اصلاحی در این رابطه نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha