همت جوانان جهادگر کرجی برای شکست کرونا
کد خبر: 3913302
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

همت جوانان جهادگر کرجی برای شکست کرونا

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج، با بیان اینکه فعالیت جهادگران بسیجی این ناحیه در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس ادامه دارد، گفت: روزانه دوهزار ماسک فیلتردار توسط این جوانان جهادگر تولید، ضدعفونی و در میان اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

همت جوانان جهادگر کرجی برای شکست کرونا

حمید پناهیان، مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بسیجی‌های کرجی جهاد در راستای مقابله با شیوع کرونا را رها نکردند و همچنان با تولید ماسک فیلتردار n95 در یک کارگاه فعالیت خود را ادامه می‌هند.
وی با اشاره به اینکه مواد اولیه این ماسک توسط بسیح سازندگی تهیه می‌شود، گفت: اجزای این ماسک شامل پنج لایه پارچه سه لایه آن اسپاین و دولایه اس ام اس، فیلتر و سیلیکون، سوپا و هواکش و کش هستند که از بهترین مواد موجود در بازار می باشد که مورد تایید وزارت بهداشت است.
پناهیان افزود: جهادگران این حوزه در قالب دو گروه ۱۰ نفر در دو نوبت صبح و بعد ظهر به فعالیت می‌پردازند که هر گروه هزار عدد ماسک را از صفر تا 100 تولید می‌کنند که در مجموع دو هزار ماسک تولید و توسط اشعه مائورای بنفش ضد عفونی می‌شوند.
مسؤول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج تصریح کرد: با توجه به کمبود ماسک فیلتردار بسیج سازندگی این حوزه اقدام به تولید کرده است که این ماسک‌ها به صورت رایگان به بیمارستان‌ها، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی و در مناطق محروم به افراد بی‌بضاعت به صورت رایگان تحویل داده خواهد شد تا این ارگان‌ها و مردم عزیز مناطق محروم استرسی نسبت به بیماری منحوس کرونا نداشته باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز عید ولایت عید غدیرخم تعداد ۲۰ هزار عدد از این ماسک‌های تولید شده در چهار منطقه محروم استان البرز به تمام شهروندان به نیابت از امیرمومنان حضرت علی(ع) به همراه خطبه غدیرعید داده خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha