فراخوان نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3915548
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

فراخوان نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان‌غربی

نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» به همت دادگستری آذربایجان‌غربی و با مشارکت خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» به همت دادگستری آذربایجان‌غربی و با مشارکت کانون وکلا، کانون کارشناسان، مرکر وکلا، مرکز کارشناسان رسمی و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره عبارت از یادداشت، خبر، گزارش، اینفوگرافی، و موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، عکس و کاریکتاتور هستند.

عدالت، صلح و سازش، احقاق حق شامل موضوعاتی مانند رفع تصرف از اراضی ملی، بازگشت حقوق بیت‌المال به محل خود و مبارزه با فساد، رونق و جهش تولید، حبس‌زدایی مانند استفاده از مجازات جایگزین حبس، کاهش زندان، مرخصی زندانیان با استفاده از پایبند الکترونیکی، کرونا و عدالت و بخش آزاد موضوعات مورد اشاره در جشنواره هستند.

آثاری در این جشنواره مورد پذیرش است که از تاریخ اول تیر ماه ۹۸ تا ۲۰ شهریور ماه ۹۹ تولید و منتشر شده باشند و آثار ارسالی حتما باید دارای مشخصات خود نویسنده و رسانه مورد نظر را داشته باشد.

به سه نفر از برگزیدگان در هر بخش لوح تقدیر، و جوایز نقدی به ترتیب نفرات اول تا سوم، یک میلیون، ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد و رسانه‌های برتر نیز ۵۰۰ هزار تومان جایزه خواهند برد.

افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی دادگستری‌کل آذربایجان‌غربی به آدرس میدان انقلاب، ساختمان دادگستری تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیکی Rvabtomwmy20@Gmail.com و یا به شماره واتساپ 09143435645 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha