دولتمردان قدر لحظات خدمت را بدانند و به فکر مردم باشند
کد خبر: 3918093
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
امام جمعه زابل:

دولتمردان قدر لحظات خدمت را بدانند و به فکر مردم باشند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا حجت‌الاسلام کیخا بیان کرد: در آغاز هفته دولت، برای دولتمردان آرزوی موفقیت دارم و توصیه می‌کنم قدر لحظات خدمت را بدانند و به فکر مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه باشند، و برای مهار تورم چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، 31 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز تخریب مسجدالاقصی توسط اسرائیلی‌های غاصب و گرامیداشت روز جهانی مسجد، گفت: آغاز محرم، ماه حزن، ماتم و عزای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را به همه ارادتمندان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم. با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع کرونا، امسال می‌بایست هر خانه به یک حسینیه تبدیل شود و هیئت‌های خانگی راه‌اندازی شود. در برگزاری مراسم به رعایت اصول بهداشتی و عمل به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت مبارزه با رانتخواران و مفسدان، تصریح کرد: می‌بایست با مفسدین و اختلاسگران مبارزه کرد؛ قوه قضائیه با همین شجاعت کار را ادامه دهد. کمر مفسدین اقتصادی و آقازاده‌هایی که با سوءاستفاده از مقام و رانت و ویژه‌خواری حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برند، باید شکسته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زابل با اشاره به روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، افزود: به همه پزشکان و کادر درمان که در این روزهای کرونایی زحمت می‌کشند، خداقوت عرض می‌کنم و یاد شهدای مدافع سلامت و همچنین شهید انقلابی «لاجوردی» که در سال ۱۳۷۷ توسط منافقین کوردل ترور شد، را گرامی می‌دارم.

حجت‌الاسلام کیخا ضمن گرامیداشت هفته دولت و سفارش به همه مدیران دولتی، قداست جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند را متذکر شد و گفت: در آغاز هفته دولت، برای دولتمردان آرزوی موفقیت دارم، سعی کنند قدر لحظات خدمت را بدانند و به فکر مردم باشند، برای حفظ هر کدام از این مسئولیت‌ها، خون ۷۲ شهید بر زمین ریخته شده ‌است. مسئولان به فکر مردم مستضعف و اقشار کم درآمد جامعه باشند، و برای مهار تورم چاره‌اندیشی کنند.

وی با تأکید بر بکارگیری نیروهای بومی در امور اجرایی و مدیریتی استان، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است، تا دولتمردان خدماتشان را به مردم بیان کنند و رسانه‌ها هم منتشر کنند و نظارت داشته باشند، این طور نباشد که فقط به بیان کم‌کاری‌ها پرداخته شود، بلکه باید خدمات نیز بیان شود.

امام جمعه زابل در پایان سخنان خود یادآور شد: به مسئولان محترم، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران، و به‌ویژه فرماندار محترم شهرستان زابل عرض خداقوت و آرزوی موفقیت دارم، اگر نقد یا صحبتی هم بیان می‌شود، از روی دلسوزی است. ما همه را دوست داریم، اما بیش از اینکه مسئولان را دوست داشته باشم، به نظام مقدس اسلامی ارادت دارم و متوجه خون شهدا هستم، تا وظیفه خویش را به درستی انجام دهم.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha