فعالیت دو پایگاه اهدای خون مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 3919409
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

فعالیت دو پایگاه اهدای خون مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا

اسامی پایگاه‌های فعال اهدای خون در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در اطلاعیه‌ای توسط روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی اعلام شد.

فعالیت دو پایگاه اهدای خون مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورابه گزارش ایکنا و براساس اطلاعیه روابط‌عمومی سازمان انتقال خون خراسان رضوی، با توجه به کاهش ذخایر خونی استان، دو پایگاه اهدای خون در روزهای شنبه و یکشنبه 8 و 9 شهریور ماه مصادف با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال خواهد شد.

آدرس پایگاه‌های فعال اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد شامل پایگاه مستقر در مرکز رفاهی دانشگاه واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه مقابل خیابان کفایی و پایگاه ثامن واقع در ابتدای بازارچه شهید آستانه‌پرست و مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) است.

متقاضیان اهدای خون می‌توانند در این روزها از ساعت 8 صبح الی  13 و در نوبت عصر از ساعت 15 الی 18:30 با همراه داشتن کارت ملی برای پذیرش به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه کنند.

بنابراین اطلاعیه از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) دعوت شده تا با اقدام به اهدای خون به عنوان یک معروف پسندیده، ضمن برخورداری از اجر معنوی، در نجات جان همنوعان اهتمام ورزند.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر کمبود منابع در انتقال خون استان، پیشاپیش از اینکه ممکن است ناخواسته پاسخگویی و پذیرش داوطلبان در پایگاه‌های فعال اهدای خون با وقفه و کاستی همراه باشد، عذرخواهی شده  و از آنان درخواست شده تا با توجه به نیاز مستمر به فراورده‌های خونی، اهدای خون را محدود به مناسبت‌ها نکنند.

همچنین برای پذیرش در پایگاه‌های اهدای خون استفاده از ماسک تاکید شده است.

انتهای پیام
captcha