توزیع ۵۹۶ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند کردستان
کد خبر: 3919637
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

توزیع ۵۹۶ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند کردستان

بنیاد علوی وابسته بنیاد مستضعفان همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، ۵۹۶ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان سطح استان کردستان اهدا کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان کردستان، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های کردستان اظهار کرد: بنیاد علوی وابسته بنیاد مستضعفان همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، 596 بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان سطح استان کردستان اهدا کرد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی پس از بسته‌بندی، از طریق مددکاران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان ضمن رعایت کرامت انسانی این خانواده‌های آبرومند، بین آنان توزیع می‌شود.

مدیرکل زندان‌های کردستان بیان کرد: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته کمک‌های مؤمنانه از سوی گروه‌های جهادی بین خانواده‌های زندانیان استان توزیع شده است که قدردان تمام خیرین و ارگان‌های ذیربط در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: طی ماه گذشته 600 پرس غذای گرم از سوی بنیاد مستضعفان و 300 بسته معیشتی دیگر نیز با کمک جوانان گام دوم انقلاب بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شده است.

فتحی خانواده‌های زندانیان را اقشار بسیار آسیب‌پذیر جامعه دانست و اعلام کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان با توجه به آسیب‌هایی که پیش روی آنان است به نوعی پیشگیری از وقوع جرم تلقی می‌شود و حضور دستگاه‌های ذیربط و اقشار مختلف جامعه در حمایت مادی و معنوی از این خانواده‌های آسیب پذیر به سلامت جامعه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha