نفرات برتر پویش تلاوت «سفینة‌النجاة» معرفی شدند
کد خبر: 3921553
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

نفرات برتر پویش تلاوت «سفینة‌النجاة» معرفی شدند

اسامی نفرات برتر پویش قرآنی فراز تلاوت با عنوان «سفینةالنجاة» با محوریت سوره مبارکه فجر، اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اتقان؛ سیدمحمد موجانی، دبیر شورای قرآن کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از معرفی نفرات برتر پویش قرآنی فراز تلاوت با عنوان «سفینه النجاة»، خبر داد.

وی افزود: این پویش با هدف انس بیشتر با قرآن کریم در ایام محرم و با محوریت سوره مبارکه فجر، از سوی شورای قرآن کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین ویژه عموم طراحی و از اول لغایت تا ۱۲ محرم ادامه داشت.

دبیر شورای قرآن کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در خصوص نحوه حضور در این پویش عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش، ضمن تلاوت آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره مبارکه «فجر» به دو شیوه قرائت تحقیق و قرائت ترتیل یا تلاوت آیات به صورت جمع‌خوانی از سوی اعضای یک گروه، لازم بود که فایل صوتی تلاوت را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

موجانی ادامه داد: این پویش در بین فعالان قرآنی با استقبال خوبی همراه و از بین آثار ارسالی ۵ نفر به عنوان نفرات ممتاز و ۸ نفر به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: آقایان حامدعلیزاده، یوسف جعفرزاده، محمدحسین فراهانی، مهدی سیاحی و مرتضی رستگار به عنوان نفرات ممتاز پویش نذر تلاوت و آقایان احسان بازدار، طاها نمازی، محمد مبشری، مهدی خداداگان، مجید عنان‌پور، مبین پاریزان، امیدرضا پرنلو، علی اشرافی، محمد مهدی مهدوی، محمدطاهر زحمتکش، محمد مرادی، امیرحسین فلاحی، و حسین کاظمی نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha