راه‌اندازی پویش «همسایه مهربان» در ارومیه
کد خبر: 3922853
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

راه‌اندازی پویش «همسایه مهربان» در ارومیه

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از راه‌اندازی پویش «همسایه مهربان» با هدف تقویت همدلی و ترویج نیکوکاری خبر داد.

راه‌اندازی پویش همسایه مهربان در ارومیهناصر رکاب، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی در ارتباط با راه‌اندازی پویش «همسایه مهربان» در ارومیه اظهار کرد: در این پویش قرار است اقلام دست اول و دوم برای اهدای به همسایگان نیازمند جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به اقلام مورد نیاز در این پویش افزود: اقلام آموزشی و مدرسه‌ای، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، مواد غذای فاسدنشدنی، انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، الکترونیکی و خانگی(تلویزیون، بخاری، جاروبرقی و ...) پتو و فرش در این پویش مورد نیاز است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ساعات تحویل اقلام از ساعت هشت تا ۲۲ است، ادامه داد: مکان‌های تحویل اقلام عبارت از میدان امام حسین(ع) جنب پارکینک مسجد لطفعلی‌خان، میدان رودکی ابتدای بلوار سعدی، فرهنگسرای رسانه میدان رودکی، خیابان باغبان نوین، چهارراه زال، استخر شهرداری ارومیه واقع در بلوار ارشاد، فرهنگسرای طاها در خیابان میثم، خیابان البرز، بوستان شبنم، فرهنگسرای گلمان شهرک گلمان و فرهنگسرای هنر واقع در بلوار ایثار جنب بوستان استقلال هستند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قادر به تحویل کالای خود به صورت حضوری نیستند می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۳۲۳۷۸۸۴۳ و ۰۹۱۴۸۱۶۰۵۸۹ تماس حاصل کنند تا همکاران این سازمان در اسرع وقت با ارائه رسید اقدام به تحویل اقلام کنند.

گفتنی است شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۰۲۶۶۱۳۷۹۵ به نام تمدنی در اختیار خیران قرار دارد تا کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha