معلم دامغانی از انگیزه بازگرداندن تصویر حذف شده قرآن به کتب درسی می‌گوید
کد خبر: 3923003
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

معلم دامغانی از انگیزه بازگرداندن تصویر حذف شده قرآن به کتب درسی می‌گوید

معلم دامغانی معروف این روزهای فضای مجازی که تصویر قرآن را به صورت برچسب روی کتاب‌های دانش‌آموزانش قرار داده، از انگیزه بازگرداندن تصاویر حذف شده قرآن به کتب درسی می‌گوید.

معلم دامغانی از انگیزه بازگرداندن تصویر حذف شده قرآن به کتب درسی می‌گوید

اکرم مطهری‌نژاد، معلم مبتکر دامغانی مجتمع غیر دولتی فرهنگ شهرستان دامغان در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان، با بیان اینکه حذف تصویر قرآن از کتاب درسی فارسی ابتدایی انتقادات زیادی را در جامعه به همراه داشت، گفت: با توجه به این موضوع عکس قرآن کریم را برای دانش‌آموزان با برچسب چاپ و به آنان هدیه کردم.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: دانش‌آموزان نیز تصاویر چاپی را بر روی کتاب‌های درسی قرار دادند و این حرکت در فضای مجازی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

این معلم دامغانی هدف از این کار را اولویت قرار دادن قرآن‌ کریم در زندگی دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: هر رویداد ملی که رخ می‌دهد بدون وابستگی حزبی، صنفی یا سیاسی و بر اساس رسالت آموزگاری وظیفه‌ام را درباره آن انجام می‌دهم؛ مانند شهادت سردار سلیمانی که تصویر سردار چاپ و به‌صورت برچسب روی مقنعه دانش‌آموزان چسبانده شد.

مطهری‌نژاد افزود: هر دانش‌آموزی که به ما سپرده می‌شود امانت است و هر معلمی باید مواظب رفتارش باشد زیرا کمترین اثر رفتاری یک معلم، ماندگارترین اثر تاریخ است و بهترین سرمایه و سیاست یک معلم تدبیر و آگاهی اوست. «ما ملت امام حسینیم» نباید در حد شعار باشد واقعاً باید باشیم زیرا امام با هدف قرآن، نماز و امر به معروف قیام کردند.

این معلم خلاق دامغانی با تأکید بر اینکه قرآن حفاظت شده است و نیاز به ما ندارد، یادآور شد: گاهی انسان آزمایش می‌شود که این ابتکار می‌تواند در راستای همین قضیه باشد.

انتهای پیام
captcha