وحدت مسلمانان؛ بهترین پاسخ در برابر اقدامات توهین‌آمیز دشمنان
کد خبر: 3923043
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

وحدت مسلمانان؛ بهترین پاسخ در برابر اقدامات توهین‌آمیز دشمنان

امام جمعه اشنویه وحدت مسلمانان به معنای واقعی را بهترین پاسخ در برابر اقدامات توهین‌آمیز دشمنان دانست و گفت: این وحدت را ملت‌های مسلمان باید بدون وابستگی به حکام مرتجع عربی شکل دهند؛ چرا که این حاکمان، مزدور و دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

گرایش بیشتر جوانان غربی به اسلام علت اصلی توهین به پیامبر(ص) استماموستا سیدمصطفی خاتمی، امام جمعه اشنویه در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی در ارتباط با توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) ضمن محکومیت این اقدام اظهار کرد: از آنجایی که علاقه جوانان غربی به اسلام بیشتر شده و گرایشات به این دین آسمانی در غرب مشاهده می‌شود به سرعت لابی صهیونیستی دست به کار شده و توطئه جدیدی را برنامه‌ریزی می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر نیز با گرویدن بیشتر مردم در جهان غرب به اسلام، نشریه فرانسوی اقدام به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) کرده است تا به خیال خود مانع از گرایش جوانان به اسلام باشد و بی‌شک نیز این اقدامات آن‌ها برای آخرین بار نبوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اشنویه وحدت مسلمانان به معنای واقعی را بهترین پاسخ در برابر این اقدامات دشمنان دانست و ادامه داد: این وحدت را ملت‌های مسلمان باید بدون وابستگی به حکام مرتجع عربی شکل دهند؛ چرا که این حاکمان، خودشان مزدور و دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه توهین به پیامبر اسلام(ص) اقدامی برنامه‌ریزی شده است، گفت: در پشت پرده این اقدام رسانه فرانسوی، اتاق فکر غربی‌ها و صهیونیست‌ها قرار دارد، آن‌ها به بهانه آزادی بیان به خود اجازه می‌دهند تا به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان اهانت کنند.

ماموستا خاتمی اقدام نشریه فرانسوی را ناشی از کینه و دشمنی دانست و اظهار کرد: صهیونست‌ها به دلیل اینکه از زمان‌های گذشته تاکنون چندین بار بیت‌المقدس به دست مسلمانان افتاده است، کینه حضرت محمد(ص) را به دل گرفته و به این روش می‌خواهند به خیال خویش انتقام بگیرند.

وی گفت: از آنجایی که اسلام توهین به همه ادیان از جمله بت‌پرستان را نیز ممنوع کرده است تعدادی از مسلمانان که در پی اهانت به پیامبر اسلام(ص) اقدام به توهین به مقدسات پیروان سایر ادیان می‌کنند باید از این کار اجتناب کرده و چهره واقعی اسلام را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام
captcha