ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۳ هزار نفر از ساکنان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3923535
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۳ هزار نفر از ساکنان آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان بسیج جامعه کشور از ارائه خدمات پزشکی رایگان به سه هزار نفر از ساکنان مناطق محروم و مرزی آذربایجان‌غربی خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 3 هزار نفر از ساکنان مناطق مرزی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، 26 شهریورماه، شاهین محمد‌صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه کشور در دیدار محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا اظهار کرد: جامعه پزشکی در مقابله با کرونا با همه توان برای خدمت به مردم نهایت تلاشش را انجام داد تا مشکلی از نظر ارائه خدمات به هم‌وطنان به وجود نیاید.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی کشور در هفته دفاع مقدس افزود: در این هفته ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برای مردم ساکن در مناطق مرزی و محروم کشور ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اجرای این طرح را از ابتدای آغاز هفته دفاع مقدس به مدت 14 روز برشمرد و ادامه داد: جامعه هدف در این طرح هفت استان مرزی و محروم کشور با جمعیت 40 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی نیز به‌عنوان یکی از استان‌های مرزی کشور و استان درگیر جنگ در دفاع مقدس جزء جامعه هدف محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات دندان‌پزشکی، معاینات داخلی، چشم و تجویز دارو از جمله خدمات پزشکی رایگان ارائه در هفته دفاع مقدس است.

محمد‌صادقی گفت: طبق برآوردهایی که انجام شده است خدمات پزشکی رایگان ارائه شده در آذربایجان‌غربی مشمول سه هزار نفر خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه جامعه پزشکی در مقابله با کرونا، گفت: استانداری آذربایجان‌غربی آمادگی دارد برای اجرای طرح‌های ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق مرزی استان همکاری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha