آیین رونمایی از کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه
کد خبر: 3925679
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

آیین رونمایی از کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه

کتاب «من بایرامعلی ورمزیاری می‌نویسم تا آیندگان بدانند» به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «من بایرامعلی ورمزیاری می‌نویسم تا آیندگان بدانند» در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، در همایش اسوه‌های مقاومت و ایثار در ارومیه، امروز، 6 مهر ماه کتاب «من بایرامعلی ورمزیاری می‌نویسم تا آیندگان بدانند» اثر فخری مصری به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

مصری یکی از نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس و نویسنده منتخب و برتر آذربایجان‌غربی در اردیبهشت امسال در همایش بین‌المللی سرخ‌نگاران تهران است.

این کتاب با همکاری و مشارکت اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی تدوین و چاپ شده است.

همچنین پریسا علیلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، در این همایش با اشاره به نقش بانوان در دفاع مقدس اظهار کرد: بانوان در دفاع مقدس ضمن انجام کارهای تدارکاتی از جمله پرستاری از مجروحان، دوخت لباس‌های رزمندگان وظیفه همسری، مادری و خواهری رزمندگان را نیز برعهده داشتند.

علیلو با بیان اینکه بانوان در دفاع مقدس زینب‌گونه عمل کردند، تصریح کرد: همایش اسوه‌های صبر، استقامت و ایثار تنها می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و زحمت‌های بانوان فعال دفاع مقدس را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دفاع مقدس تنها محدود به یک هفته نیست، بیان کرد: اجرا برنامه‌های دفاع مقدس در طول سال موجب می‌شود تا همواره یاد و نام شهدا و این هشت سال سند افتخار ایرانیان در یادها گرامی داشته شود.

انتهای پیام
captcha