خدمت به مردم؛ هدف مشترك نیروهای مسلح
کد خبر: 3928874
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

خدمت به مردم؛ هدف مشترك نیروهای مسلح

فرمانده سپاه اقلید، خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی آنان در جامعه را از اهداف مشترك نیروهای مسلح دانست و بر تداوم تقویت تعامل این نیروها تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران اقلید امروز، 21 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان كه در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، گفت: تعامل سپاه و ناجا، پیام‌آور امنیت و آرامش برای مردم و افزایش اشرافیت عملیاتی و امنیت اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: این تعاملات تضمین‌کننده امنیت در جامعه است و این مجموعه آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و سایر معضلات فرهنگی اجتماعی است.

صالحی بیان كرد: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی آنان در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح است؛ چرا که نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقای امنیت هستند.

مراد صارمی، فرمانده نیروی انتظامی اقلید نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت و پشتیبانی سپاهیان غیور و دریادل از مأموریت‌های پلیس، گفت: تداوم و تعمیق روابط این دو مجموعه زمینه‌ساز توفیق در مأموریت‌های مشترك شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha