رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی معارفه شد
کد خبر: 3928952
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی معارفه شد

حجت‌الاسلام ناصر آقایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات طاهر بخشایی تجلیل شد.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۲۱ مهر ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی، مدیرکل امور استان‌های سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد.

مدیرکل امور استان‌های سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری ۱۴ برنامه در طول سال جاری اظهار کرد: اگر چه شیوع کرونا انجام برنامه‌های مختلف را با مشکل رو به کرده است، اما تا پایان سال و برای مناسبت‌های خاصی مانند ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نیز برنامه‌هایی با محوریت فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به مستقل بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: از زمان تشکیل این شورا تا به امروز برنامه‌های آن در زمان مشخص و در نهایت استقلال انجام شده است و پشتوانه اصلی این شورا، مردم هستند که در اغلب برنامه‌های آن نقش کلیدی دارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از فراخوان شورا در سال‌های ۷۷ و ۸۸ ادامه داد: از آنجایی که این شورا همواره حافظ ارزش‌های انقلاب بوده مردم نیز به همین دلیل پشتیبان شورا بوده و از آن حمایت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برهه‌های حساس عنوان کرد: تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دوراندیشی و آینده‌نگری امام خمینی(ره) را نشان می‌دهد که با گذشت زمان جایگاه آن بر همگان روشن می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه شورا در عین حفظ استقلال امانت‌دار خوبی برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب بوده است، تصریح کرد: برای عملکرد هر چه بهتر این شورا نیاز است تا سایر دستگاه‌ها همکاری خوبی با آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه عهده‌دار شدن مسئولیت در شورا وظیفه خطیری است، تصریح کرد: فردی صادق، انقلابی، مومن و مدبر باید برای ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتخاب شود.

یادآور می‌شود که در پایان این مراسم از زحمات طاهر بخشایی تجلیل و حجت‌الاسلام ناصر آقایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha