نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری زمینه‌ساز امنیت کشور است
کد خبر: 3929924
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری زمینه‌ساز امنیت کشور است

استاندار کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری، صلابت، اقتدار، امانت‌داری، تواضع و مردم‌داری زمینه‌ساز امنیت کشور شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار، امروز، ۲۷ مهرماه در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی‌های نظامی و انتظامی با رشادت و از خودگذشتگی از مرز‌های این سرزمین اسلامی حفاظت و حراست می‌کنند و تاکنون شهدای بسیاری در این راه تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: مردم ایران همیشه قدردان این خدمات و زحمات هستند و این سرمایه‌ای گرانقدر برای نیروی انتظامی است. امروز نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری، صلابت، اقتدار، امانت‌داری، تواضع و مردم‌داری زمینه‌ساز امنیت برای کشور و مردم شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی نیروی مدنی و مردمی است، گفت: گره مشکلات بسیاری از مردم توسط نیرو‌های انتظامی گشوده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به شعار سال «امنیت و سلامت برای همه»، تأکید کرد: به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا کشور در شرایط بسیار ویژه‌ای است و نیروی انتظامی یک نیروی مرتبط با جامعه و مردم است و می‌تواند با نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌ها و دادن تذکرات لازم به سلامت جامعه کمک کند.

انتهای پیام
captcha