مراسم یوم‌الله 13 آبان در فارس لغو شد
کد خبر: 3932993
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

مراسم یوم‌الله 13 آبان در فارس لغو شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به دلیل وضعیت قرمز استان فارس در شرایط شیوع كرونا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اطلاعیه‌ای به‌منظور لغو مراسم یوم‌الله 13 آبان در این استان صادر كرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به علت وضعیت خاص به وجود آمده ناشی از تشدید بیماری کرونا جهت جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری به تأسی از دستورات دین و مذهب مبنی بر حفظ سلامت جامعه و به زحمت نیفتادن مردم، مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را که بنا بود ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه، 13 آبان‌ماه 99 در حرم حضرت شاهچراغ(ع) هر چند به‌صورت محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار گردد لغو می‌نماید.

بدیهی است مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار، زمان و مکان خاصی ندارد و محکومیت جنایات استعماری کشورهای غاصب به هر سبک و طریق و در همه حال امری لازم، واجب و واضح است.

فلذا مراسم روز سیزده آبان همچنان که قبلاً نیز اعلام شده بود در فضای مجازی، رسانه و بسترهای مشابه به‌صورت سمینارها و نشست‌های مجازی، مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ضمن آرزوی نابودی هرچه سریع‌تر و کامل این ویروس منحوس و شفای عاجل بیماران مبتلا به، از عموم مردم بصیر و ولایتمدار استان دعوت می‌نماید که رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه‌شنبه، 13 آبان‌ماه 99 در منازل به سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری گوش فرا دهند.

انتهای پیام
captcha