اجرای نمایش خیابانی برای زندانیان خلخالی
کد خبر: 3934832
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

اجرای نمایش خیابانی برای زندانیان خلخالی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال گفت: نمایش خیابانی «اونوتمالار» توسط گروه تئاتر صبا برای زندانیان این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای نمایش خیابانی برای زندانیان خلخالیرویا کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: نمایش خیابانی «اونوتمالار» توسط گروه تئاتر صبا برای زندانیان شهرستان خلخال به اجرا در آمد.

وی افزود: هدف از اجرای این نمایش تجدید ارادت و محبت به رسول الله(ص) و تقویت وحدت اسلامی و نیز ایجاد فضای نشاط معنوی برای زندانیان خلخال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال با اشاره به کارکرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زندان‌ها گفت: براساس نتایج یک تحقیق، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زندان‌ها علاوه بر کارکرد سرگرمی و فراغتی موجب افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس مددجویان می‌شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: تعامل گروهی در خلال انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تأثیر آن بر بازگشت زندانیان به جامعه مهمتر از تئاتر و آن فعالیت‌های فرهنگی است و هدف آزادی پایدار مددجویان و بازگشت آنان به جامعه است.

وی تصریح کرد: نمایش اونوتمالار با موضوع اجتماعی به کارگردانی سلمان شفیعی در شهرستان خلخال به اجرا در آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال گفت: وظیفه ما این است که سلامتی مردم را در نظر بگیریم از این رو تلاش بر این است که برنامه‌ها با شکوه بیشتر، کیفیت بهتر و جمعیت کمتر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha