پخش دوره دهم مسابقه تلویزیونی «اسراء» از فردا شب
کد خبر: 3935134
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

پخش دوره دهم مسابقه تلویزیونی «اسراء» از فردا شب

تهیه‌کننده و مجری مسابقه تلویزیونی اسرا از افزوده‌شدن رشته‌های جدید مداحی، دعاخوانی و اجرای تلویزیونی به این مسابقه استعدادیابی خبر داد.

پخش دوره دهم مسابقه تلویزیونی اسرا با رشته‌های جدیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، تهیه‌کننده مسابقه زنده استعدادیابی «اسرا» از برگزاری دوره دهم این مسابقه در سه رشته تلاوت‌های تقلیدی، دعاخوانی، مداحی و اجرای تلویزیونی از  فردا، یکشنبه، 25 آبان‌ماه خبر داد.

سیدوحید مرتضوی با بیان اینکه در این دوره هم مثل سایر ادوار، علاقه‌مندان از سراسر کشور آثار خود را ارسال کرده‌اند، گفت: پس از بررسی اولیه آثار ارسالی، ۳۸۰ نفر در مرحله تلویزیونی حاضر خواهند شد.

وی افزود: مقرر بود، در این مرحله همه شرکت‌کنندگان در استودیوی برنامه، حضور یابند، اما به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت‌کنندگان، گروه برنامه‌ساز با حضور در استان‌های مختلف، اثر دوستان را ضبط کردند.

مجری مسابقه اسراء همچنین درباره حضور داوران ممتاز و بین‌المللی از میان قاریان قرآن کریم و برترین اساتید اجرا و مداحی گفت: داور حضوری بخش تلاوت تقلیدی سبک محمد صدیق منشاوی، مهدی غلام‌نژاد و داور غیر حضوری، مسعود نیکدستی از اصفهان است.

مرتضوی، داوران حضوری و غیر حضوری بخش تلاوت تقلیدی سبک عبدالباسط را محمدرضا پورزرگری و صالح اطهری‌فرد از استان البرز اعلام کرد و افزود: در بخش تلاوت تقلیدی سبک مصطفی اسماعیل نیز از داوری حضوری قاسم رضیعی و داوری غیر حضوری سیدجواد سادات‌فاطمی از مشهد بهره می‌گیریم.

وی درباره بخش اجرای تلویزیونی این دوره از مسابقه اسرا نیز گفت: خانم ملکی، داور حضوری و خانم امینیان، داور غیر حضوری اجرای تلویزیونی خانم‌ها هستند و مجید یراق‌بافان و پورحسین هم به ترتیب داوران بخش حضوری و غیر حضوری اجرای تلویزیونی آقایان هستند.

تهیه‌کننده مسابقه قرآنی اسرا گفت: همچنین علیرضا بکایی، مداح اهل بیت، مناجات‌خوان و کارشناس مباحث مذهبی داور بخش دعاخوانی است و در بخش داوری مداحی نیز از مداحان مطرح کشور استفاده خواهد شد.

علاقه‌مندان مسابقه اسراء می‌توانند از طریق qtv8_esra@ و پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقه به نشانی www.qurantv.ir/esra در جریان مسابقه قرار گیرند، همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۲۲ نیز پیام‌های مخاطبان گرامی را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha