توزیع ۲۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند مهابادی
کد خبر: 3937159
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

توزیع ۲۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند مهابادی

مسئول کانون‌های مساجد مهاباد از توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر از سوی ستاد اجرایی امام(ره) بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مهابادمحمد ارجمندی، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همچون سال‌های گذشته امسال نیز برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اقدام به تهیه نوشت‌افزار در قالب بسته‌های آموزشی کرده است، اظهار کرد: در این راستا ۲۰۰ بسته آموزشی شامل نوشت‌افزار و کیف به ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان در بین دانش‌آموزان مهاباد توزیع شد.

وی با بیان اینکه در شناسایی این دانش‌آموزان پایگاه‌های بسیج محلات و کانون‌های فرهنگی مساجد نقش کلیدی دارند، افزود: توزیع این بسته‌ها با حفظ شان دانش‌آموزان انجام می‌شود و برای همین منظور پایگاها‌ی بسیج و کانون‌های فرهنگی نهایت دقت را در شناسایی این افراد دارند.

‌مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های آموزشی در قالب پویش «مشق احسان» انجام می‌شود، ادامه داد: در اجرای این پویش مردم و گروه‌های جهادی نیز به کمک ستاد اجرایی امام(ره) آمده و اقدام به تامین نوشت‌افزاردانش‌‌آموزان نیازمند می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های ستاد تنها معطوف به توزیع بسته آموزش نبوده است، عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و در قالب رزمایش «کمک مومنانه» با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد و حمایت ستاد اجرایی امام(ره) دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن و حبوبات در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

گفتنی است، مردم و خیران می‌توانند برای مشارکت در پویش «مشق احسان» از طریق سایت این پویش به نشانی https://ehsun.ir/register مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha