هدف اصلی تروریست‌ها تضعیف اقتدار ملت ایران است
کد خبر: 3938209
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

هدف اصلی تروریست‌ها تضعیف اقتدار ملت ایران است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با اشاره به هدف دشمنان از ترورها، تصریح کرد: در درجه اول تضعیف روحیه ملت ایران، در وهله دوم ضربه به پیشرفت برنامه‌های علمی و پژوهش‌های هسته‌ای ایران و در درجه سوم هم قوت قلب به کشورهای مخالف ایران اسلامی و حامیان خود در منطقه است تا اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سؤال برد.

تقویت اقتدار و اراده ملت ایران با ترور دانشمندانحجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در این روزها شاهد هستیم که دست جنایتکار رژیم صهیونیست و استکبار جهانی از آستین مزدورانشان بیرون آمده و ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای، شهید فخری‌زاده را رقم زده و قلب مردم را داغدار کرده است.

وی افزود: این جنایت هولناک را شدیداً محکوم می‌کنیم و ملت ایران در کنار فرزندان خود به‌ویژه فرزندان هسته‌ای ایستادگی و مقاومت می‌کند و این داغ و مصیبت را خدمت مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

دیرباز ادامه داد: این ترور توطئه جدیدی از طرف استکبار جهانی نبود، از زمانی‌ که انقلاب اسلامی ایران آغاز و به پیروزی رسید و در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن، کشور ما دائماً در معرض چنین ترورهای خصمانه‌ای از طرف افرادی که مدعی مبارزه با تروریست هستند قرار داشت.

وی با اشاره به هدف دشمنان از این ترورها، تصریح کرد: در درجه اول تضعیف روحیه ملت ایران، در وهله دوم ضربه به پیشرفت برنامه‌های علمی و هسته‌ای و پژوهش‌های هسته‌ای ایران و در درجه سوم هم قوت قلب به کشورهای مخالف ایران اسلامی و حامیان خود در منطقه است تا اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سؤال برد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، افزود: ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری و با تقدیم فرزندان برومند به اسلام و قرآن، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت، ملت ایران همیشه قهرمانانه ایستاده و چنین ضربه‌هایی خللی به اراده خستگی‌ناپذیر و مقاومت مردم این سرزمین وارد نخواهد کرد. طبق فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، این قبیل شهادت‌ها ملت ما را بیدارتر، مقاوم‌تر و حضورشان در صحنه را جدی‌ و بیشتر می‌کند. از طرف دیگر هم با شهادت چنین شخصیت‌هایی که به تعبیری صندوق اسرار هسته‌ای ایران بودند با اینکه مصیبت و ضربه برای ما است ولی روی دیگر سکه چنین رقم می‌خورد که اگر یک نفر شهید شود ده‌ها نفر به میدان می‌آیند و پرچم را به دست می‌گیرند و راهشان را ادامه می‌دهند.

دیرباز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای بیداری ملت‌های منطقه و پشتیبانی از جبهه مقاومت، اقتدار خود را بیش از پیش نشان خواهد داد، افزود: ایران اسلامی به دنبال سلطه‌طلبی، ظلم و ستم نیست بلکه فقط طالب احیای عزت جوامع اسلامی، بازیافتن شوکت دینی امت‌های اسلامی و برپایی تمدن نوین اسلامی است.

وی تأکید کرد: نگرش جهان و افکار عمومی دنیا در مورد این رژیم‌های دروغگو و دروغین تغییر کند و بنگرد که چنین افرادی که فقط ادعای مبارزه با ظلم و تروریست دارند، چگونه اقدامات جنایتکارانه را انجام می‌دهند.

دیرباز ادامه داد: کشور ما هدفی جز آزادی انسان‌های مظلوم دنیا از ظلم، ستم و ستمگر، شکوفا شدن استعدادها و به ارمغان آوردن زندگی خوب همراه با تقرب به خدا، رفاه، پیشرفت، آسایش و معنویت، ندارد و از اهداف انقلاب اسلامی این است که زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم ساخته و جهان را پر از عدل و داد کند.

وی در پایان تصریح کرد: افرادی که در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی در مسیر علم، دانش، فناوری و پژوهش تلاش می‌کنند باید بیشتر توجه داشته باشند که هر قدمی که برمی‌دارند، کتابی که می‌خوانند و هر آزمایشی انجام می‌دهند مشت محکمی به دهان استکبار جهانی است و با وجود اوضاع سخت اقتصادی، طبق منویات مقام معظم رهبری باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار دهند و تلاش کنیم تا قله‌های افتخار را فتح کنیم.

انتهای پیام
captcha