مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا در اردبیل برطرف می‌شود
کد خبر: 3944527
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا در اردبیل برطرف می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا در اردبیل یک اولویت اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما دیدار دوره‌ای با خانواده‌های شهدا برای قرارگیری در جریان وضعیت زندگی و مطالبات آنان است.

مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا در اردبیل برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، دهم دی‌ماه در جلسه شورای اداری بنیاد شهید شهرستان گرمی، اظهار کرد: واژه ایثار و شهادت دو کلمه فراموش‌نشدنی است و خانواده‌های شهدا در جایگاه ایثار و شهادت به مراتب بالایی دست یافته‌اند که همراه با ایمان و اخلاص آنان است.

وی با اشاره به این که دیدار با خانواده‌های شهدا یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می‌شود، گفت: مکتب شهادت را می‌توان در زمره پربارترین مکاتب عنوان کرد که شهدای والامقام کشورمان برای دفاع از ناموس و آرمان‌های والای کشورمان لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند و در برابر دشمنان تا آخرین نَفَس دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: جانبازان کشورمان نیز با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل همچنان در میدان نبرد حضور دارند که ما به داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی به خود می‌بالیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

شاهی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اساسی ما این است که با رصد و پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا در راستای کوچک‌ترین ادای دین در برابر آنان گام برداریم و ارتباط فرهنگی و معنوی را با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان برقرار سازیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی که در دستور کار قرار داده‌ایم برگزاری یادواره‌های شهدا در بستر فضای مجازی است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما برای برگزاری مراسمات در شأن و جایگاه شهدا داشته باشند.

شاهی بیان کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم و برای این که اعتقادات و باور‌های نسل جوان و امروزی با نسل شهدا مأنوس شود نیازمند تداوم برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز معرفی زندگینامه شهدای والامقام کشورمان به عنوان الگو برای جوانان هستیم.

انتهای پیام
captcha