تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو افزایش تولید است
کد خبر: 3946103
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو افزایش تولید است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و کاهش وابستگی به بیگانگان است.

ارسالی/// تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو افزایش تولید است

به گزارش ایکنا از البرز، سردار محمدحسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، 17 دی‌ماه در مراسم افتتاحیه اولین خط تولید پارچه ملت‌ بلون با فیلترینگ ۹۵ درصد که با حمایت و هدایت سازمان بسیج اصناف و بازاریان در اشتهارد برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و کاهش وابستگی به بیگانگان است، اظهار کرد: اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری باعث خروج کشور از رکود و منجر به رشد اقتصادی می‌شود، این سیاست‌ها ابلاغ شده و همه باید به‌صورت عملی آنها را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی در دست تولیدکنندگان، صنعتگران است و آنها می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و نیز افزایش تولید مفید باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه تولیدکنندگان داخلی با ارتقای کیفی تولیدات خود علاوه بر تأمین نیاز داخلی می‌توانند در حوزه صادرات هم گام‌های مؤثری بردارند، گفت: در حال حاضر بسیج با اعتقاد راسخ به عزم ملی و تولید داخلی توانسته در حوزه تولید ماسک فعالیت‌های خوبی انجام دهد به‌طوری که امروز بخش اعظم تولید ماسک از طریق سازمان بسیج انجام می‌شود.

سپهر با بیان اینکه امروز بسیج با تولید ماسک و وسایل ضدعفونی‌کننده توانسته از فشار مالی ناشی از تأمین وسایل ضدعفونی، ماسک و شوینده‌ها بکاهد، گفت: اقدامات صورت گرفته شده بسیار مثبت هستند اما نباید متوقف شوند و برای ادامه این مسیر باید از ظرفیت جوانان و دانشگاه‌ها استفاده کرد و به سمت افزایش تولید داخلی و کاهش وابستگی به بیگانگان قدم برداشت.

انتهای پیام
captcha