روزانه 17 میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود
کد خبر: 3946123
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

روزانه 17 میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از فعالیت ۵۰۰ کارگاه صنفی و جهادی برای تولید ماسک خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد تولید می‌شود.

ارسالی/// روزانه 17 میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی 17 دی‌ماه در مراسم افتتاحیه اولین خط تولید پارچه ملت‌ بلون با فیلترینگ ۹۵ درصد که با حمایت و هدایت سازمان بسیج اصناف و بازاریان در اشتهارد برگزار شد با تأکید بر اینکه بسیج مصداق بارز تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست، گفت: منطق اصلی بسیج از ابتدا تاکنون منطق وسیع، عقلانی و جدی در تمامی حوزه‌هاست.

وی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند «بسیجی‌ بودن به میدان آوردن همه توانایی‌ها در راه آرمان‌های نظام اسلامی است»، افزود: بسیج اصناف نیز در دوران شیوع کرونا تمام توانایی خود را به میدان آورد و با مدیریت توانست در تولید ماسک مؤثر عمل کند و کمبودهایی که در روزهای نخست کرونا در تولید ماسک بود را برطرف و به تولید انبوه برسد.

این مسئول با تأکید بر اینکه تولید ماسک با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و با تأسی از هشت سال دفاع مقدس اجرایی شد، گفت: علی‌رغم تمام مشکلات با تولید انبوه امروز ماسک با کیفیت و ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دارد.

حسن‌پور با بیان اینکه در حال حاضر برای تأمین نیاز داخلی ۲۰ هزار نفر مشغول به تولید ماسک هستند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در 500 کارگاه صنفی و جهادی روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در ادامه با اشاره به افتتاح خط تولید پارچه ملت‌ بلون، بیان کرد: فعالیت بسیج اصناف در حوزه تأمین ماسک با افتتاح این خط تولید وارد مرحله جدیدی شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه در حال حاضر افزایش تولید پارچه ملت بلون جزو برنامه‌های اصلی سازمان بسیج اصناف است، گفت: تولید این پارچه یقینا انحصار را از دست کسانی که با گروگان گرفتن سلامت مردم به فکر افزایش قیمت تولید ماسک هستند، خارج می‌کند.

انتهای پیام
captcha