۶۳ زندانی جرائم غیرعمد به یاد سردار دلها در خراسان‌جنوبی آزاد شدند
کد خبر: 3946405
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

۶۳ زندانی جرائم غیرعمد به یاد سردار دلها در خراسان‌جنوبی آزاد شدند

۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد خراسان‌جنوبی، در آیین نهضت کمک مومنانه به یاد سردار دلها آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

۶۳ زندانی جرائم غیرعمد به یاد سردار دلها در خراسان‌جنوبی آزاد شدندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، شب گذشته ۱۸ دی ماه در مراسم نهضت کمک مومنانه با محوریت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که به یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، بیان کرد: ۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد به تعداد سال‌های عمر پر برکت شهید حاج قاسم سلیمانی با همت مسوولان، مردم و خیران استان آزاد شدند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس دادگستری خراسان‌‌جنوبی در این مراسم افزود: مجموع بدهی این ۶۳ زندانی، بیش از ۹ میلیارد تومان بوده که هشت میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان از بدهی این زندانیان را شاکیان گذشت کردند و ۴۹۸ میلیون تومان توسط نهادها، خیرین و مردم جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۱۳۷ میلیون تومان هم رد مال به شاکیان پرداخت شده است که ۹۳ میلیون تومان گذشت شکاک بوده است

حمیدی بیان کرد: ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان ارزش مجموع بسته‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط مسئولان، مردم و خیران جمع آوری شده که از امشب بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با همت ستاد دیه خراسان‌جنوبی از زندان‌ها آزاد شدند و با اضافه شدن ۶۳ زندانی امشب، تعداد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان به ۱۶۳ نفر افزایش یافت.

رییس دادگستری خراسان‌‌جنوبی خاطرنشان کرد: این کمک‌های در شرایطی انجام می‌‌شود که مردم ما از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی ندارند و یاد سردار دلها را در این شرایط با آزادی جرایم غیرعمد جادوانه کردند.

انتهای پیام
captcha