اعلام آمادگی فرمانداری ماکو در حمایت از طرح‌های جهاددانشگاهی
کد خبر: 3947159
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

اعلام آمادگی فرمانداری ماکو در حمایت از طرح‌های جهاددانشگاهی

فرماندار ماکو از اعلام آمادگی فرمانداری در حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای و آموزشی جهاددانشگاهی خبر داد و افزود: برای توسعه در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی از تکیه بر توانمندی‌های جهاددانشگاهی دریغ نخواهیم کرد.

ارسالی| اعلام آمادگی فرمانداری ماکو برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای و آموزشی جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به‌نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، ۲۲ دی، علی محمدی، فرماندار ماکو در دیدار با رئیس و اساتید جهاد دانشگاهی ماکو که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نماد موفقی در شکوفایی استعدادهای جوان کشور بوده و جهاد دانشگاهی بیشتر در حوزه آموزشی برجسته است که در کارهای تحقیقاتی و پژوهشی نیز توانسته دستاورد های عظیمی داشته باشد.

وی افزود: وجود جهاد دانشگاهی در ماکو یک نعمت بزرگ برای منطقه آزاد ماکو به حساب می‌آید که برخورداری و بهره‌مندی از خدمات ارائه شده از سوی این نهاد بر همگان لازم است.

فرماندار ماکو تسلط بر زبان‌های خارجه را جزء ضروریات امروز جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این زبان‌های خارجه توام با ارزش‌های کشورمان یک راه ارتباطی جهانی استغ لذا باید به فراگیری آن بپردازیم که جهاددانشگاهی در تحقق این امر کارهای شایسته‌ای انجام داده است.

وی ساختار آموزش انگلیسی را در کشور ایران نامتعارف بیان و اظهار کرد: در کشور ایران فرایند آموزش و فراگیری اصولی زبان انگلیسی به صورت صحیح پیگیری نشده است و باید حتما متناسب‌سازی شود.

محمدی با تأکید بر حمایت از برنامه‌های راهبردی و اساسی جهاد دانشگاهی ماکو افزود: با تمام توان از پروژه‌های توسعه‌ای و آموزشی جهاد دانشگاهی حمایت خواهیم کرده و فرمانداری برای توسعه در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی با تکیه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی دریغ نخواهد کرد.

رئیس مرکز آموزش جهاددانشگاهی ماکو نیز در این جلسه گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۶۰۰ زبان‌آموز در سطوح مختلف در این مرکز از خدمات مختلف آموزشی این نهاد بهره‌مند شده‌اند. نبود ساختمان در خور این نهاد در ماکو یکی از مهمترین مشکلات جهاددانشگاهی شهرستان است که امید داریم با همکاری فرمانداری این مشکل رفع شود.

وی با اشاره به حمایت‌های مسئولان جهاددانشگاهی استان بر ایجاد ظرفیت‌های پژوهشی تصریح کرد: براساس طرح مشروح ارائه شده از سوی گروه تخصصی کشاورزی جهاددانشگاهی استان در صدد راه‌اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و گلخانه‌ای این نهاد با حمایت منطقه آزاد و مسئولان منطقه برای ارائه خدمات مشاوره‌ای، ترویجی و تحقیقاتی به مردم استان هستیم.

انتهای پیام
captcha