راهبرد دشمن ایجاد اختلافات مذهبی است
کد خبر: 3947864
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

راهبرد دشمن ایجاد اختلافات مذهبی است

امام‌جمعه ماکو با بیان اینکه فیلم «بانوی بهشت» به معنای واقعی فیلمی برای شعله‌ور سازی جهنم تفرقه بین اقوام و مذاهب است، افزود: مهم‌ترین هدف این فیلم، نسبت دادن گروه‌های تکفیری به اهل سنت است و دشمنان با این کار می‌خواهند بین اهل تشیع و تسنن اختلاف نگرشی و دینی ایجاد کنند.

ارسالی| هدف فیلم «بانوی بهشت» شعله‌ورسازی اختلافات مذهبی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام‌جمعه ماکو، امروز، 26 دی در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با اشاره به اینکه امروز راهبرد دشمن در ایجاد اختلاف بین مسلمین است، اظهار کرد: فیلمی به نام «یوم العذاب» یا همان «بانوی بهشت» به دست یک شیعه‌ انگلیسی در آمریکا ساخته می‌شود که بازیگران آن را هنرمندان آمریکایی تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه این فیلم به معنای واقعی فیلمی برای شعله‌ور سازی جهنم تفرقه بین اقوام و مذاهب است، افزود: مهم‌ترین هدف این فیلم، نسبت دادن گروه‌های تکفیری به اهل سنت است و دشمنان با این کار می‌خواهند بین اهل تشیع و تسنن اختلاف نگرشی و دینی ایجاد کنند.

خطیب نماز جمعه ماکو ادامه داد: این فیلم در حالی ساخته شده است که در آن به باورهای و دیدگاه‌های علمای شیعه و سنی توجهی نشده است چرا که از منظر علمای شیعه، اکثریت‌ قریب ‌به ‌اتفاق برادران و خواهران اهل سنت از علاقه‌مندان و دل‌بستگان اهل‌بیت(ع)، خاصه حضرت فاطمه‌ زهرا(س) بوده و از جریان تكفیری بیزاری جسته‌اند و حتی در این راه، سنی‌های زیادی اسیر آتش ظلم جریان تكفیری شده است.

حجت‌الاسلام‌ هاشمی گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مثل هم هستند لذا همه، دو لبه‌ یک قیچی هستند و آنها سعی‌شان این است که مسلمان‌ها را به جان هم بیندازند.

امام‌جمعه ماکو همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود با تأکید بر ویژگی شخصیت حضرت فاطمه(س) در سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: رفتار با عشق و محبت به پیامبر اکرم(ص) و مردم که جزء ضروریات زندگی خوب است در زندگی این بانوی پاک و اطهر شکوفا شده بود لذا جوان امروزه باید با الگو قرارگیری از ایشان در برابر گرایش‌ها فرهنگ غربی با قدرت بایستد.

انتهای پیام
captcha