مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام حسنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3948537
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
۲ بهمن؛

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام حسنی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطر مجاهد نستوه و نماد غیرت آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسنی همزمان با دوم بهمن ماه در مسجد اعظم ارومیه خبر داد.

ارسالی| گرامیداشت یاد حجت‌الاسلام حسنی، دوم بهمن ماه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام آقایی، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در دومین جلسه شورای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امسال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه تقارن مبارکی پیدا کرده که فرصت خوبی است تا همه ما در هیئت‌های مذهبی در دهه فجر را با عطر فاطمی برگزار کنیم.

وی افزود: زندگی خود را مدیون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم و پیروزی این انقلاب اسلامی از نهضت سرخ حسینی و به برکت ایام محرم و صفر شکل گرفته است و در تقارن امسال باید در جلسات خود ضمن بیان معارف اسلامی و زندگی حضرت زهرا(س) به حفظ این نظام و انقلاب اسلامی و ادامه راه امام(ره) و شهیدان توجه و تأکید داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: دشمن مدت‌ها است برای برگزاری این جشن بزرگ نقشه می‌کشید و تهدید می‌کرد ولی قطعا با همراهی شما سربازان حسینی و به کوری چشم دشمنان علی‌رغم همه توطئه‌ها و مشکلات اقتصادی موجود مراسم امسال با رنگ و بوی فاطمی بهتر از سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش‌های زیادی می‌کنند تا جوانان و نسل جدید ما با آرمان‌ها و اهداف انقلاب به خصوص مسیر شهدا فاصله بگیرند در همین راستا بر ما وظیفه است که با کارهای ساده این تفکر باطل دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: از اولین روز که انقلاب جمهوری اسلامی پیروز شد دشمنان از همان لحظات اول برنامه‌های زیادی تدوین کردند که بر فرهنگ ایرانی اسلامی و خود مبناهای انقلاب ضررها و آسیب‌های گسترده‌ای بر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند که به لطف خدا و هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم غیور ایران دشمنان شکست خوردند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطر مجاهد نستوه و نماد غیرت آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسنی همزمان با دوم بهمن ماه در مسجد اعظم ارومیه برگزار خواهد شد، نمادها و آرمان‌های آذربایجان‌غربی میراث گران‌بهایی است که نباید از ذهن و یاد جوانان و نسل‌های آینده به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام آقایی با اشاره به حوادث دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷، اظهار کرد: در دوم بهمن مردم ارومیه برای نخستین بار در کشور بصورت مسلحانه وارد جنگ با رژیم طاغوت شدند، به طوری که تا آن روز در هیچ یک از شهرهای کشور تقابلی با این شیوه و به این شدت با عوامل رژیم پهلوی انجام نشده بود که نشانگر رشادت و دلاوری های مردم این خطه از سرزمین ایران است.

انتهای پیام
captcha