انسجام ملی و وحدت اقوام مختلف از برکات انقلاب بود
کد خبر: 3949092
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

انسجام ملی و وحدت اقوام مختلف از برکات انقلاب بود

فرماندار تکاب گفت: انسجام ملی و وحدت اقوام و آحاد مختلف مردم و امنیت پایدار کشور از دستاوردهای بزرگی است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده‌ است.

ارسالی امروز | انسجام ملی و وحدت اقوام مختلف از برکات انقلاب بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر ستوده‌فر، فرماندار تکاب، دوم بهمن ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که رئیس جمهور خبیث آمریکا کنار رفته و توطئه‌های چند ساله دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب و چهره پلید آن‌ها بر همگان آشکار شده است.

وی افزود: حاکمیت قوانین الهی در کشور و حرکت در مسیر احکام خداوند از بزرگترین دستاورد و برکات انقلاب اسلامی بوده و باید قدردان این نعمت‌های الهی ساری و جاری در سرزمین خود باشیم.

ستوده‌فر بیان کرد: عزت، وحدت و امنیت از دستاوردهای ماندگار انقلاب اسلامی بوده و ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها به استقلال، آزادی و اقتدار در جهان دست یافتند، بلکه ایران اسلامی اکنون در علوم مختلف نیز به نخبگی رسیده و در میان کشورهای دنیا مطرح شده و حرفی برای گفتن دارند.

فرماندار تکاب، گفت: عزت و اقتداری که انقلاب اسلامی به ملت و کشور بخشیده موجب شده تا ایران به کشوری تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی و محاسبه‌های کشورهای استعمارگر تبدیل شود به گونه‌ای که بخشی از مناظره‌های انتخابات آمریکا به ایران اختصاص یابد.

وی ادامه داد: ملت ایران با تکیه بر آرمان‌های انقلاب با وجود فشارهای فراوانی که در سال‌های اخیر از سوی دشمنان به آن‌ها تحمیل شده عزت و عظمت خود را حفظ کرده و مسئله ایران و جهان سلطه جنگ حق و باطل است و اقتدار ایران و انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار دین مبین اسلام شده‌است.

ستوده‌فر تصریح کرد: انسجام ملی و وحدت اقوام و آحاد مختلف مردم و امنیت پایدار کشور از دستاوردهای بزرگی است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده‌ و ضرورت حفظ اتحاد و یکپارچگی بین مردم و مسوولان بیش از گذشته در تکاب احساس می‌شود و نباید نسبت به مسائل توسعه شهرستان نگاه منفی وجود داشته باشد چرا که این نوع نگاه سرعت پیشرفت و توسعه تکاب را ارتقا نمی‌دهد.

وی افزود: با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های گسترده، کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته و باید تلاش کنیم دستاوردها و اقدامات انجام یافته در این شهرستان به خوبی و منصفانه بیان و مشکلات، کمبودها و نیازها نیز به‌صورت منطقی و اصولی طبقه‌بندی شود.

انتهای پیام
captcha