انقلاب نهراسیدن را در دل‌ها زنده کرد
کد خبر: 3952745
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

انقلاب نهراسیدن را در دل‌ها زنده کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند گفت: مردم ایمانی ایران همواره با استعانت از خداوند و با در نظر گرفتن پیام‌های امام(ره) که برگرفته از آیات قرآن بود، ایمان خود را تقویت کرده و از هیچ چیز نهراسند؛ نه قدرت طاغوت زمان آنان را ترساند و نه ثروت کشورهای دیگر.

انقلاب؛ نهراسیدن قرآنی را در دل‌ها زنده کردحجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نترسیدن انقلابی را در وجود مردم بیدار کرد، اظهار کرد: نترسیدن مردم از ایمان به خداوند بود چراکه دل‌ها مملو از ایمان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند بیان کرد: مردم ایمانی ایران همواره با استعانت از خداوند و با در نظر گرفتن پیام‌های امام(ره) که برگرفته از آیات قرآن بود، ایمان خود را تقویت کرده و همین باعث شد مردم آن قدر ایمانشان قوی شود که از هیچ چیز نهراسند، نه قدرت طاغوت زمان آنان را ترساند و نه ثروت کشورهای دیگر.

لطفی ادامه داد: امام(ره) باعث شد تا مردم از هیچ چیز نترسند و براساس آیات قرآن، با تمام اراده خود با ایشان همراه شوند و فقط به پیروزی انقلاب و حکومت الله فکر کنند.

وی با بیان اینکه افکار امام خمینی(ره) در جان مردم رسوخ کرد که برگرفته از آیات قرآن بود، افزود: مردم با بهره‌گیری از نام و یاد خداوند، فرهنگ اهل بیت(ع) را در دل‌ها زنده کرده و در این راه، سخنرانان و مبلغان دین نیز بی‌تأثیر نبودند.

لطفی با بیان اینکه جامعه ایمانی ما هنوز هم وجود دارد، تصریح کرد: درست است دلخوری‌ها و اختلاف سلیقه نیز وجود دارد، اما اینها طبیعی است و مردم وقتی پای اصل نظام و اهل بیت(ع) در میان باشد، کوتاه نمی‌آیند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند بیان کرد: سردار سلیمانی پرورش یافته این نوع جامعه بود و درس‌های مکتب اسلامی ایران را در عمل وارد کرد و همین نترسیدن او که ناشی از مکتب اسلامی است، ملجأیی برای دوست داشتن او شد.

وی با بیان اینکه درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما این مشکلات در برابر تفکر انقلابی چیزی نیست، اظهار کرد: مسئولان نیز باید هم قدم با این تفکر پیش روند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه مردم ایران از همان روزهای ابتدای انقلاب، پای مکتب و فرهنگ اهل بیت(ع) ایستادگی کردند، افزود: امری که باید به آن تکیه و افتخار کرد، فرهنگ دینی است که در این سال‌ها و در فراز و فرودهای این ملت، رنگ نباخته است.

لطفی ادامه داد: تمام جهانیان در این سال‌ها در مقابل ایران به شیوه‌های مختلف صف‌آرایی کردند و تمام گزینه‌های روی میز از تحریم و غیره را اجرا کردند و هیچ گزینه‌ای روی میز نماند، همه گزینه‌ها اجرا شد.

وی بیان کرد: می‌بینید که در طول این سال‌‌ها، تمام حکومت‌ها رنگ باختند و حکومت الله که در جمهوری اسلامی ایران، برافراشته بود، هیچ‌گاه رنگ نباخت چراکه اصول آن رنگ نمی‌بازد و همواره محبت مردم به اصل نظام پابرجا مانده است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ایران در این سال‌ها در عرصه علم و پیشرفت‌های علمی و سایر عرصه‌ها دارای قدرت بی‌نظیری شده و در رتبه‌های بالای جهانی قرار دارد، اظهار کرد: دشمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، در تمام زمینه‌ها مدام در حال دشمنی هستند، اما تا روحیه نهراسیدن در ملت ایران وجود دارد، کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha