تبلیغ هنرمندانه فعالیت‌های جهادی هزاران كار خیر را در پی دارد
کد خبر: 3954313
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵

تبلیغ هنرمندانه فعالیت‌های جهادی هزاران كار خیر را در پی دارد

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تبیین هنرمندانه فعالیت‌های جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می‌تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس شامگاه دوشنبه، 27 بهمن‌ماه در مراسم افتتاحیه نخستین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران این استان، انجام چنین كاری را یك موضوع بسیار مهم توصیف كرد و گفت: تبیین، تبلیغ و فرهنگ‌سازی کار جهادی به‌عنوان یک فرهنگ مورد تأکید در دین اسلام یک مسئله اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با ذكر این نكته كه تبیین هنرمندانه كارهای جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می‌تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینكه انقلاب اسلامی و اندیشه آن در برابر همه عالم کفر صف‌آرایی کرده است، گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت خودشان را فراتر از جغرافیای کشور به‌عنوان یک الگو به سراسر جهان اسلام معرفی کنند.

بوعلی همچنین به برگزاری این دوره توانمندسازی اشاره كرد و گفت: دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای گروه‌های جهادی استان فارس با عنوان «رساف» طی 2 ماه در قالب 7 پروژه پودمانی و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود كه بیش از 500 نفر از اعضای گروه‌های جهادی استان فارس در آن حضور می‌یابند.

وی در ادامه سخنان خود ظرفیت‌های فرهنگی استان فارس را یادآور شد و گفت: گواه فرهنگ غنی و شایستگی جوانان این استان تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب اسلامی است و فارس می‌تواند مبدأ معرفی حرکت‌های جهادی به عالم باشد.
بوعلی آمادگی سپاه فارس را برای هم‌افزایی با گروه‌های جهادی اعلام كرد و افزود: جوانان عضو گروه‌های جهادی می‌توانند در هر عرصه‌ای كه نیاز كشور باشد، حضور پیدا كرده و به آن كمك كنند.

فرمانده سپاه فجر فارس بر ضرورت تشكیل شبكه گسترده و فراگیر گروه‌های جهادی در این استان به‌صورت منسجم تأكید كرد و گفت: ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای سپاه فجر باید بیش از پیش در راستای معرفی فعالیت‌های جهادی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام
captcha