پرداخت تسهیلات به ۲۷۰ طرح اشتغال‌زایی مددجویان در تکاب
کد خبر: 3956052
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

پرداخت تسهیلات به ۲۷۰ طرح اشتغال‌زایی مددجویان در تکاب

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب گفت: در ۱۱ ماهه امسال در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این شهرستان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۷۰ طرح پرداخت شده است.

ارسالی| پرداخت تسهیلات به 270 طرح اشتغال‌زایی مددجویان در تکابیوسف صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تکاب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در این شهرستان ادامه داشته است، اظهار کرد: امسال به 270 طرح اشتغال‌زایی مددجویان تکاب تسهلات پرداخت شده که در مقایسه با سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: این طرح‌ها برای ایجاد اشتغال در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، قالی‌بافی، مشاغل خدماتی و صنفی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل و تعدادی دیگر از مشاغل خانگی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تکاب ادامه داد: با اعطای این تسهیلات امسال 200 نفر صاحب شغل پایدار شده و حدود 20 نفر دیگر نیز از طریق کاریابی‌ها صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه از جمله دلایل موفقیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایجاد شغل پایدار برای مددجویان، نظارت مستمر این نهاد است، بیان کرد: در کنار این نظارت‌ها، توجه به موضوع ارائه آموزش‌های لازم پیش از دریافت تسهیلات نیز از دیگر دلایل موفقیت کمیته امداد در مسیر اشتغال‌زایی مددجویان است.

صدیقی با بیان اینکه تعداد مددجویان این شهرستان بیش از سه هزار خانوار است، تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش تعداد مددجویان یکی از بهترین راه‌ها برای خودکفایی مددجویان ایجاد شغل‌های پایدار برای آنها است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha