پیگیری مشکلات قضایی در سفر رئیس قوه قضاییه به آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3957558
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

پیگیری مشکلات قضایی در سفر رئیس قوه قضاییه به آذربایجان‌غربی

رئیس قوه قضاییه در ارومیه گفت: یکی از اهداف مهم سفر بنده به آذربایجان‌غربی پیگیری مشکلات قضایی است که پیش از انجام آن نیز یک تیم 27 نفره از کارشناسان قوه قضاییه برای بررسی این مشکلات به آذربایجان‌غربی آمده و امروز در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

ارسالی| پیگیری مشکلات قضایی هدف اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به آذربایجان‌غربی است

به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، امروز 14 اسفندماه در سفری یک روزه وارد آذربایجان‌غربی شد.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه شهید باکری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این سفر پیگیری مشکلات قضایی استان است که پیش از انجام آن یک تیم 27 نفره از کارشناسان قوه قضاییه برای بررسی این مشکلات به آذربایجان‌غربی آمده و امروز در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های پرافتخار در دفاع مقدس است که مردم این استان برای حفاظت از مرزهای وطن جانانه دفاع کردند.

وی تصریح کرد: این استان مقاومت در برابر گروه‌های ضدانقلاب را در کارنامه خود دارد و امنیت فعلی استان مرهون زحمات سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم از مرز و بوم دفاع کردند.

سپس رئیس قوه قضاییه از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

در جریان این بازدید، رئیسی با اشاره به ضرورت تعجیل در راه‌اندازی این مجتمع تولیدی گفت: با عنایت به اینکه در این مجتمع تولیدی ماشین‌آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و تجهیز ۸۵ درصدی امکانات صورت گرفته، تأخیر در راه‌اندازی آن هیچ‌گونه توجیهی ندارد و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای در مدار تولید قرار گرفتن این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به کار گیرند.

انتهای پیام
captcha