تبلیغ کار خیر، تشریح دستاوردها و نمایش پیشرفت‌ها؛ وظایف رسانه‎های انقلابی
کد خبر: 3961003
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

تبلیغ کار خیر، تشریح دستاوردها و نمایش پیشرفت‌ها؛ وظایف رسانه‎های انقلابی

فرمانده سپاه فجر فارس، : ترویج و تبلیغ کار خیر، تشریح دستاوردها و مفاهیم انقلاب اسلامی و نمایش پیشرفت‌های کشور را سه وظیفه مهم رسانه‌های انقلابی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 3 فروردین در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان نقش رسانه‌ها را در برهه کنونی حساس و مهم برشمرد و گفت: امروزه یکی از اهداف اصلی دشمنان در حوزه رسانه ناامید کردن ملت ایران است.

وی، صدا و سیما را زبان گویای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: صدا و سیما در این میان نقش اصلی را در جبهه مقابله با هجوم رسانه‌ای دشمنان به عهده دارد.

بوعلی تأکید کرد: ترویج و تبلیغ کار خیر، تشریح دستاوردها و مفاهیم انقلاب اسلامی و نمایش پیشرفت‌های کشور سه موضوع مهم هستند که همواره باید مورد توجه رسانه‌های انقلابی قرار داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود خواستار توجه و رسیدگی جهت رفع مشکلات مردم شد و گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از تکالیف مهم مسئولان است و همه مسئولان در رده‌ای باید به این مهم توجه داشته باشند.‌

وی به نام‌گذاری سال جاری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی و طرح‌های اشتغالزایی در فارس و تلاش پیوسته برای رفع موانع تولید رسالت اصلی همه دست‌اندرکاران امور اجرایی در سال جاری است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل استان باشد.

بوعلی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در سالی که گذشت شاهد اجرای درخشان طرح‌هایی نظیر رزمایش‌های کمک مومنانه، نذر رهایی و توکاد در استان بودیم که نام فارس را به‌عنوان یک استان برتر و الگو در سطح کشور مطرح کرده است، گفت: این عملکرد درخشان حاصل مشارکت همه اقشار و مسئولان به‌خصوص خیرین نیک‌اندیش فارس و تلاش‌های مردم و بسیجیان بوده است.

سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه رابطه سپاه و صدا و سیما یک رابطه برادرانه و اعتقادی است، گفت: امیدواریم در سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته با هم‌افزایی ظرفیت‌های این دو نهاد گام هایی موثر و امیدآفرین در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و خدمت به مردم در جامعه برداریم.

انتهای پیام
captcha