آغاز ثبت نام ترم 23 مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 3962435
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

آغاز ثبت نام ترم 23 مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص)

زمان ثبت نام در بیست و سومین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی 16 تا 19 فروردین‌ماه انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام ترم بیست و سوم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص( سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از 16 تا 19 فروردین‌ماه انجام می‌شود.

این دوره ویژه کارکنان و خانواده‌های ودجا و نیروهای مسلح به صورت مجازی و حضوری از اول اردیبهشت‌ماه 1400 آغاز خواهد شد. همچنین هر کدام از علاقه‌مندان می‌توانند در دو کلاس تخصصی و یک کلاس عمومی نام‌نویسی کنند.

دوره‌های فوق در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ موضوعی، ترتیبی، تفسیر موضوعی، تفسیر، مفاهیم از سطوح یک تا پنج، تدبر در قرآن، صوت و لحن سطح یک تا سه، تدبر در قرآن، اخلاق، احکام، نهج‌البلاغه و آموزش قرآن به خردسالان، آشنایی با سیره اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود که ثبت‌نام به صورت حضوری و با مراجعه به مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور واقع در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۴۴۶۴۲۱۰۵ تماس بگیرند. همچنین این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره و برگزاری آزمون‌های ماهانه و پایان ترم و اهدای هدایا به برترین‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha