دوره «شبهه‌پژوهی حکومت دینی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3963343
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

دوره «شبهه‌پژوهی حکومت دینی» برگزار می‌شود

به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه دوره شبهه‌پژوهی حکومت دینی به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌شود.

دوره «شبهه‌پژوهی حکومت دینی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه دوره شبهه‌پژوهی حکومت دینی به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌شود.
 
این دوره از مدرسه بهاری با محوریت «پاسخی به شائبه استبداد» است که 25 و 26 فروردین به صورت مجازی ویژه اساتید سطوح عالی و سطح ۴ همچنین اساتید دانشگاه و دکتری همراه با صدور گواهینامه پایان دوره برگزار خواهد شد.
 
در این دوره آیت‌الله شب‌زنده‌دار با موضوع «نسبت‌سنجی جمهوری اسلامی و نظام استبدادی»، حجت‌الاسلام خسروپناه با موضوع «امکان یا امتناع استبداد در حکومت دینی»، حجت‌الاسلام لک‌زایی با موضوع «بررسی مواجهه علما با حکام مستبد و سلاطین جور»، حجت‌الاسلام ایزدهی با موضوع «رابطه ولایی مردم و حاکم اسلامی»، حجت‌الاسلام ابوطالبی با موضوع «ولایت مطلقه نه حکومت مطلقه»، حجت‌الاسلام امیدی با موضوع «جایگاه پرسشگری و انتقاد در حکومت دینی و پاسخگویی حاکم» سخنرانی می‌کنند و مجتبی‌زاده دبیر علمی نشست است.
 
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت‌‌نام تا ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به نشانی  @Admin_spasokh در پیام‌رسان ایتا ثبت‌‌نام کنند.
انتهای پیام
captcha