وضعیت برنامه‌های ماه رمضان امروز مشخص می‌شود
کد خبر: 3963445
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

وضعیت برنامه‌های ماه رمضان امروز مشخص می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان، گفت: آنچه که تاکنون تصمیم شده است همان تصمیم ستاد کروناست اما جلسه اصلی این برنامه‌ها بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد که سوژه اصلی آن بحث ماه رمضان و شب‌های قدر است.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در خصوص وضعیت برنامه‌های ماه مبارک رمضان، گفت: فعلاً در این قضیه همان بحث سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا با وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌هاست.

وی افزود: فعلاً اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهرها و مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در مناطق وضعیت زرد و آبی هم با محدودیت اجرا خواهند شد البته ممنوع بودن فعالیت‌ها به‌معنی تعطیلی نیست یعنی ممکن است مساجد باز باشند اما جماعتی گردهم نیایند.

مهرابی در عین حال این نکته را یادآور شد که جلسه اصلی ستاد کرونا درباره تصمیم‌گیری برنامه‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر امروز بعدازظهر برگزار خواهد شد که وضعیت این برنامه‌ها مشخص شده و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود فضایل روزهای پایانی ماه شعبان سخن گفت و افزود: یکی از توصیه‌های جدی اهل بیت(ع) و نبی مکرم اسلام(ص) توجه به روزهای پایانی ماه شعبان است به خصوص روزه و احیای این روزها و شب‌ها.

وی ادامه داد: اگر کسی در ایام مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار نگرفته است یکی از روزها و شب‌هایی که از آن‌ها به‌عنوان روزها و شبهای استجابت دعا در روایات اسلامی یاد شده همین روزهای پایانی شعبان است که در آن توصیه به تلاوت قرآن بسیار هم شده است.

انتهای پیام
captcha