«پیامبران پنهان» راهی بازار نشر شد
کد خبر: 3963509
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

«پیامبران پنهان» راهی بازار نشر شد

اولین‌جلد از مجموعه «داستان‌هایی از غیبت پیامبران» با عنوان «پیامبران پنهان» به همت انتشارات جمکران راهی بازار نشر شد.

«پیامبران پنهان» در بازار کتاب دیده شدندبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «پیامبران پنهان؛ داستان‌هایی از غیبت پیامبران» نوشته علی مهر به‌تازگی به همت انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. چرا امام ما غیبت کردند؟ حالا کجا هستند؟ تا چه زمانی غیبتشان طول می‌کشد؟ راز طول عمر امام زمان(عج) چیست؟ در زمان غیبت، وظیفه ما و بهترین عمل برای ظهور ایشان چیست؟  از جمله پرسش‌هایی است که در این کتاب به آن پاسخ داده شده است.
 
به نظر می‌رسد یکی از بهترین پاسخ‌هایی که می‌توان به پرسش‌های غیبت داد، آوردن نمونه‌ها و مثال‌هایی از پیامبران و نیکان گذشته است که هر کدام به دلایل متفاوتی برای مدتی از میان قوم خود غیبت کرده‌اند و بعد از زمانی گاه کوتاه و گاه طولانی و در زمانی ظهور کردند که هیچ‌کس گمان نمی‌برد.
 
خواندن داستان غیبت این نیکان و دانستن علت و چگونگی غایب شدن آنها و سختی‌ها و بلا‌هایی که قوم آن‌ها در زمان نبودنشان با آن رو به رو شدند، همچنین چگونگی ظهور دوباره آنها به بسیاری از پرسش‌های ما پاسخ می‌دهد. داستان پیامبران از تازه‌های نشر کتاب جمکران ماجرای این خوبان است.
 
کتاب چاپ‌شده، اولین‌جلد از مجموعه پیامبران پنهان است که داستان غیبت پنج پیامبر الهی یعنی حضرت ادریس، حضرت یونس، حضرت موسی، حضرت عزیر و حضرت عیسی(ع) را شامل می‌شود. داستان‌های این کتاب با تصویرگری محمدِ صادق همراه شده است.
 
در قسمتی از این کتاب آمده است: راحیل دستش را بلند کرد و گفت: به شما مژده می‌دهم که ظهور منجی نزدیک است. به مردانی که روبه رویش بر زمین نشسته بودند، نگاه کرد و ادامه داد: نشانه‌هایی که یوسف پیامبر خدا مشخص کرده بود، همگی به وقوع پیوسته‌اند و این بدان معناست که نجات‌دهنده ما به زودی می‌آید.
 
مردی از میان جمعیت گفت: ولی فرعون و سربازانش همه پسران بنی اسرائیل که به دنیا می‌آیند را می‌کشند. مردی دیگر پرسید: آیا در کودکی منجی ما می‌شود؟ راحیل پاسخ داد: نشانه‌های او نشانه‌های مردی کامل است. مرد گفت پس تا فرج خیلی مانده است. دیگری گفت: تا آن زمان همه بنی اسرائیل نابود می‌شود.
 
راحیل پاسخ داد صبر کنید که ناشکیبایی مرگ است. سپس به اطراف نگاه کرد و گفت: وقت آن است که جدا شویم تا جاسوسان بویی نبرند.
 
یادآور می‌شود، کتاب «پیامبران پنهان» با ۱۲۶ صفحه و قیمت ۲۱ هزار تومان منتشر شده است.
انتهای پیام
captcha