ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوی آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3964414
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوی آغاز به‌کار کرد

رئیس حوزه قضایی خوی گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در خوی آغاز به‌کار کرد تا انتخابات سالمی برپا شود.

ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوی آغاز به‌کار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عباسعلی امامی، رئیس حوزه قضایی خوی، ۲۴ فروردین ماه، در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی این شهرستان، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب و عادلانه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را از مهمترین اهداف راه‌اندازی این ستاد بوده است.
وی افزود: انتخابات نماد اقتدار و مشارکت مردم در صیانت و پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی است و همه عوامل اجرایی باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فراهم سازند.

امامی بیان کرد: برخی از تخلفات در فضای مجازی در آستانه انتخابات به وجود می‌آید که نیاز به رسیدگی به آن‌ها احساس می‌شود، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات کاندایدها در دادگستری شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: دو شعبه دیگر در دادسرا و حوزه قضایی شهرستان خوی برای رسیدگی به تخلفات کاندایدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا راه‌اندازی شده تا این تخلفات در کمترین زمان رسیدگی و احکام آن صادر شود.

انتهای پیام
captcha