افزایش امنیت و آسایش مردم به دنبال قدرتمندتر شدن ارتش مهیا می‌شود
کد خبر: 3965448
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

افزایش امنیت و آسایش مردم به دنبال قدرتمندتر شدن ارتش مهیا می‌شود

امام جمعه ارومیه گفت: هر چه ارتش قدرتمند شود امنیت و آسایش مردم بیشتر خواهد شد و ثواب و پاداش کار خالصانه و خدمات نیروهای ارتش به مردم بیشتر از ثواب سایر امور است.

ارسالی امروز ا افزایش امنیت و آسایش مردم با قدرتمندتر شدن ارتشبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۹ فروردین ماه، در دیدار فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ایام منصوب به ارتش را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهیم که روز به روز بر قدرت ارتش بیافزاید.

وی افزود: هر چه ارتش قدرتمندتر شود امنیت و آسایش مردم بیشتر خواهد شد و ثواب و پاداش کار خالصانه و خدمات نیروهای ارتش به مردم بیشتر از ثواب سایر امور است. 

 قریشی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با بیانات خود در خصوص ارتش فعالیت و خدمات ارتش را تأیید کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری وقتی سخنی را می‌فرمایند آن را براساس واقعیات بیان می‌کنند و ایشان در خصوص هیچکس مماشات ندارند لذا فعالیت ارتش رضایت‌بخش بوده و بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده درستی مسیر ارتش است و یقیناً حرکت در این مسیر برای نیروهای ارتش توشه فراوانی برای آخرت فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: انتخاب فرماندهان ارتش توسط مقام معظم رهبری از روی اخلاص و معنویت فرماندهان است چرا که معنویت و اخلاص فرماندهان ارتش از خضوع و خشوع آن‌ها مشخص است و انسان وقتی امرای ارتش را می‌بیند یاد شرطة الخمیس حضرت امیرالمومنین(ع) می‌افتد که حضرت برای آن‌ها ضمانت بهشت را کردند و آن‌ها نیز تضمین دادند که در همه حال به دستورات حضرت عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نیروهای ارتش به واقع فدایی مردم، مقام معظم رهبری و کشور اسلامی هستند و در ارتش رژیم شاهنشاهی هر چه درجه افراد بالا می‌رفت غرور و تکبر بیشتر می‌شد اما در ارتش جمهوری اسلامی هر چه درجه افراد بیشتر می‌شود فروتنی و خضوع بیشتر می‌شود و باید این روحیه در بین فرماندهان و نیروهای ارتش حفظ و بیشتر شود چرا که مایه افتخار و سربلندی و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha