مجموع فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی به بیش از ۴۲۰۰ نفر رسید
کد خبر: 3969207
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

مجموع فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی به بیش از ۴۲۰۰ نفر رسید

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: با فوت ۲۱ نفر در یک روز گذشته مجموع فوتی‌های کرونا در استان به چهار هزار و ۲۴۴ نفر رسید.

ارسالی| مجموع فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی به بیش از ۴۲۰۰ نفر رسیدعلی‌احمد آقاپور، مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۲۱ نفر جان خویش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ نفر اهل ارومیه، پنج نفر در مهاباد، یک نفر در اشنویه، چایپاره، خوی، ماکو، شاهین، میاندوآب، بوکان، و تکاب بودند.

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: با این تعداد مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان عنوان کرد: در یک شبانه‌روز گذشته ۷۵۰ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد ۳۵ درصد برابر با ۲۶۲ نفر به دلیل شرایط حاد جسمانی در بیمارستان بستری شده‌اند.

آقاپور با بیان اینکه مجموع تعداد افراد بستری در استان برابر با یک هزار و ۲۹۴ نفر است، گفت: از این تعداد بیشترین تعداد افراد بستری نیز به ارومیه تعلق دارد.

 



 

انتهای پیام
captcha