یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد
کد خبر: 3969488
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور اقشار مختلف مردم با محوریت «آبروی محله‌ها و افتخار کوچه‌ها» به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور اقشار مختلف مردم با محوریت «آبروی محله‌ها و افتخار کوچه‌ها» به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در این یادواره اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز برگزاری یادواره‌های شهدا به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان لازمه رسیدن به تقوا و تعالی است که در این راستا نباید از هیچ تلاشی فروگذار شویم.

وی بیان کرد: انجام امور خیریه و نیز گام برداشتن در مسیر معنویت و خیرخواهی راه رسیدن به منزلت الهی است و در این زمینه برگزاری این مراسمات فرصت مناسبی برای تحقق اهداف مورد نظر است که باید از آن استفاده کرد و به برکت خون شهدا با عزت و افتخار به پیشرفت در تمامی عرصه‌ها دست یافت.

فاضلی‌نیا تصریح کرد: دستیابی به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی در جامعه امروزی زمینه‌ساز پیشرفت در تمامی عرصه‌ها است و در این راستا با توجه به این که در شرایط حساس انتخابات قرار داریم باید فرهنگ دفاع مقدس را با برگزاری یادواره‌ها نهادینه و فراگیر سازیم.

وی بیان کرد: باید راه شهدای والامقام کشورمان را با جان و دل ادامه دهیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنیم، چرا که این مسئله در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و لازمه رسیدن به پیشرفت و تعالی ترویج تفکرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار ادامه داد: در حال حاضر باید ما از تمام داشته‌هایمان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نسل جوان استفاده کنیم و راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را با بهره‌گیری از این مهم مبنای کار قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha