رقابت ۹۰۳ نفر در انتخابات شورای مهاباد
کد خبر: 3971844
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

رقابت ۹۰۳ نفر در انتخابات شورای مهاباد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: ۹۰۳ داوطلب مهابادی برای کسب ۴۵۵ کرسی شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان رقابت می‌کنند.

ارسالی| رقابت 903 داوطلب برای کسب کرسی شورای اسلامی شهر و روستا در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سلیمان پاکزاد، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد، امروز، 26 اردیبهشت، در جلسه پشتیبانی ستاد انتخابات مهاباد، با اشاره به ثبت‌نام 903 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار کرد: این داوطلبان برای کسب 455 کرسی رقابت می‌کنند که به ازای هر یک کرسی دو نفر رقابت خواهند داشت.

وی افزود: از این 455 صندلی 17 عدد مربوط به شوراهای اسلامی شهر در مهاباد، گوگ‌تپه و خلیفان بوده و مابقی مربوط به شوراهای اسلامی روستاها است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد با اشاره به در نظر گرفتن 176 شعبه اخذ رای در این شهرستان ادامه داد: همچنین سه هزار نیروی اجرایی در روند برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات شهرستانی موظف هستند تا برای برگزاری انتخابات همکاری داشته باشند، عنوان کرد: این ادارات نیروهای انسانی و امکانات خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستانی قرار دهند.

پاکزاد به اشاره به نیاز 660 خودرو برای برگزاری انتخابات گفت: این خودروها از طریق امکانات ادارات شهرستان تامین می‌شود که یک روز پیش از برگزاری انتخابات باید در اختیار ستاد قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha