جبهه مقاومت با تفکر حاج قاسم‌ها امروز تا غزه پیش رفته است
کد خبر: 3972636
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

جبهه مقاومت با تفکر حاج قاسم‌ها امروز تا غزه پیش رفته است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه جوانان ایران، عراق، لبنان و فلسطین بیرق‌ها را روزی در قدس برافراشته خواهند کرد، یادآور شد: این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت با تفکر حاج قاسم‌ها امروز تا غزه پیش رفته است.

جبهه مقاومت با تفکر حاج قاسم‌ها امروز تا غزه پیش رفته است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان شب  گذشته 29 اردیبهشت در جمع مردم سمنان که جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرد هم آمده بودند گفت: همراهی مردم ما با مردم مظلوم فلسطین یک نوع رسالت دینی و انسانی است.

وی با بیان اینکه  اسرائیل امروز در رأس همه ستمگری‌ها است و این ستمکاری با جنایت و کودک کشی به منصه ظهور رسانده اظهار کرد: نتیجه این همه پلیدی‌های اسرائیل، نابودی خواهد بود زیرا کودک‌کشی یکی از ناجوانمردانه‌ترین حربه‌های رژیم اشتغال کننده قدس، سرزمین مادری مسلمانان است که با سکوت غربی‌ها همراه می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه جوانان ایران، عراق، لبنان و فلسطین بیرق‌ها را روزی در قدس برافراشته خواهند کرد، یادآور شد: امروز موشک‌های القاسم به سمت اسرائیلی‌ها پرتاب می‌شود و این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت با تفکر حاج قاسم‌ها امروز تا غزه پیش رفته است.

همچنین مردم در این گردهمایی پلاکاردهایی با تصاویر شهیدان فلسطینی و همچنین جملاتی مانند مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق، سکوت غربی‌ها خیانت است و… شرکت داشتند و پرچم فلسطین را برافراشتند.

انتهای پیام
captcha