حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند
کد خبر: 3973503
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش‌‎رو بودن انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشتی امروز، 3 خردادماه در دانشگاه  علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

علی محمدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و رشادت‌های جوانان غیور این مرز و بوم در زمان جنگ، تلاش مدافعان و جهادگران عرصه سلامت را نیز به مثابه خرمشهرهای دیگر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در بحران کروناویروس، بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا با امکانات و تجهیزات روزآمد، نتوانستند در برابر این بیماری قرن دوام بیاورند و با مشکلات بسیاری مواجه شدند، یادآور شد: با وجود تمام این شرایط، جمهوری اسلامی ایران با تمام تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه داور و تجهیزات توانست افتخار بیافریند.

محمدی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با مجموعه وزارت بهداشت در بحران کروناویروس با تجهیزات و امکانات داخلی اظهار کرد: باید در شرایط حاضر نگاه‌ها در عرصه‌های مختلف تغییر پیدا کند و لازم است حرکت‌ها مبتنی بر توان داخلی و به نفع مردم باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس همچنین با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز و بیان خاطراتی از روزهای آغازین جنگ، آزادسازی خرمشهر را عاملی در افزایش روحیه رزمندگان و مردم ایران در زمان جنگ تحمیلی دانست و یادآوری چنین روزهایی را در تاریخ تقویم سرزمین ایران، یادآور رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان زمان جنگ عنوان کرد.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات ماندگار امام راحل(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: سوم خرداد، بزرگداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب است، چرا که عده‌ای با از خودگذشتگی از مردم و این سرزمین دفاع کردند.

لطفی ضمن قدردانی از کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در برپایی آئین‌های ملی مذهبی، حضور خانواده بزرگ علوم پزشکی و جهادگران دانشگاه را در مبارزه با کروناویروس مقتدرانه دانست و اظهار کرد: رشادت‌های کادر درمان در جبهه سلامت علیه کروناویروس، یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین ضمن تشکر از مجموعه سپاه فجر به پاس همکاری مطلوب با دانشگاه در بحران کروناویروس، گفت: مجموعه سپاه ثابت کرد که تنها در یک بُعد عمل نکرده و در تمامی ابعاد به صورت فعالانه در صحنه حاضر است.

انتهای پیام
captcha