تعامل مردم و مسئولان موجب اعتمادسازی می‌شود
کد خبر: 3973670
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

تعامل مردم و مسئولان موجب اعتمادسازی می‌شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دسترسی مردم به مسئولان و تعامل با آن‌ها موجب اعتمادسازی می‌شود، گفت: مسئولان دستگاه قضا از مشکلات مردم و نظارت استانی بر حوزه‌های قضایی مطلع خواهند شد.

ارسالی امروز| تعامل مردم و مسئولین موجب اعتماد سازی می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز، چهارم خرداد ماه، در دومین جلسه شورای معاونین، ضمن گرامیداشت حماسه آزادی خرمشهر، اظهار کرد: این حماسه بزرگ الهی، برگ زرینی است که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد بود و بر ما است که همیشه یاد و خاطره حماسه‌سازان سوم خرداد و شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم.

وی افزود: دسترسی مردم به مسئولان موجب اعتماد سازی می‌شود و مسئولین قضایی از مشکلات مردم و نظارت استانی بر حوزه‌های قضایی مطلع خواهند شد و ملاک عمل دستگاه قضایی، قانون بوده و در راستای اجرای قانون از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود و در باب مبارزه با فساد، دستگاه قضایی استان عظم جدی و قاطع دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری سرمایه‌های دستگاه قضایی هستند و با توجه به نوع عمل دستگاه قضایی همکاران ما در معرض آسیب و خطرات بوده بنابراین تکلیف مسئولان عالی قضایی استان صیانت از آن‌ها با نظارت و رصد عملکردشان است.

وی ادامه داد: مردم به ما مسئولین امید بسته‌اند و انتظار پاسخ و رسیدگی عادلانه دارند و سختی‌ها و مشکلات زیادی در این راه روبروی ما قرار دارد ولی این وظیفه ما است که با مدد از ذات اقدس الهی و ایثار و مجاهدت شبانه‌روزی با مرتفع نمودن مشکلات، به کار مردم رسیدگی و پاسخ بدهیم.

عتباتی بیان کرد: حفظ شأن و کرامت انسانی و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی در برخورد با مراجعین، توسط کارکنان دستگاه قضایی حتی اگر متهم باشند تکلیف شرعی و قانونی کارکنان دستگاه قضایی و یک امر با اهمیت است.

انتهای پیام
captcha