فراموشی یاد و خاطره شهدا در برابر طوفان تبلیغات دشمن قابل قبول نیست/ ضرورت ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در اردبیل
کد خبر: 3974063
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

فراموشی یاد و خاطره شهدا در برابر طوفان تبلیغات دشمن قابل قبول نیست/ ضرورت ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در اردبیل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس‌آباد، گفت: در مقابل طوفان تبلیغات دشمنان باید حقیقت و خاطره شهدای والامقام را زنده نگهداریم، چرا که شهیدان مشعل پیروزی و آزادی و استقلال ملت و پرچمدار ولایتند که نباید لحظه‌ای از آنان غافل بمانیم.

فراموشی یاد و خاطره شهدا در برابر طوفان تبلیغات دشمن قابل قبول نیست/ ضرورت ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس‌آباد، ششم خردادماه، در مراسم یادواره شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های مقدس نظام مقدس انقلاب اسلامی توسط شهدای والامقام حفظ و صیانت شده و وظیفه ما حراست و صیانت از این آرمان‌هاست.

وی با اشاره به این که با تمام جان و دل باید از حق شهدای والامقام دفاع شود، بیان کرد: دفاع از ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی کار ساده‌ای نبوده و به همین دلیل ما هم با ادامه راه شهدای والامقام و نیز حضور پررنگ و گسترده در پای صندوق‌های رأی رهرو راه شهیدان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: مردم این را بدانند که تک تک رأی‌های آن‌ها تثبیت کننده رشادت‌های ایثارگران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاری بزرگ در چشم دشمنان و یاوه‌گویان است که برای منصرف کردن من از حضور در انتخابات دست به هر اقدام کثیفی می‌زنند.

اسدی با اشاره به اهداف مهم یادواره‌های شهدا نیز، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هویت‌بخشی به این اهداف با قدرت، ایمان و اخلاص شدنی است و با عینیت بخشیدن به مفهوم والای ایثار و از خودگذشتگی حماسه‌های فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

وی اظهار کرد: شهادت بالاترین درجه جهاد در راه خداست و در مقابل طوفان تبلیغات دشمنان باید حقیقت و خاطره شهدای والامقام را زنده نگهداریم، چرا که شهیدان مشعل پیروزی و آزادی و استقلال ملت و پرچمدار ولایتند که نباید لحظه‌ای از آنان غافل بمانیم.

اسدی افزود: بیمه هر جامعه‌ای در مقابل ترس و ذلت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سعادت و خوشبختی در گرو رسیدن به اهداف شهدای والامقام است و هم‌اکنون فرهنگ شهادت‌طلبی بایستی در جامعه ترویج یابد و استکبارستیزی و دشمن‌شناسی به عنوان شاخصه‌های مهم این فرهنگ مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام
captcha