پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 3974513
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شده است که به متقاضیان پرداخت می‌شود.

ارسالی| بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی پرداخت می‌شودعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های اشتغال این کمیته برای مددجویان در سال جاری اظهار کرد: از جمله اقدامات پرداخت تسهیلات به مددجویان است که این تسهیلات با سود پایین در اختیار آن قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال چهار هزار و 500 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شده است که به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: این تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال بوده و بازپرداخت آنها هفت ساله است. با توجه به طرح‌های اشتغال مددجویان در نظر است در برخی موارد این تسهیلات به یک میلیارد ریال نیز افزایش یابد.

سهندی تصریح کرد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار و برای طرح‌هایی مانند پرورش زنبور عسل، قارچ، قالی‌بافی و سایر رشته‌های مربوط به کشاورزی و دامداری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha