احداث 100000 واحد مسکونی برای نیازمندان در کشور
کد خبر: 3975293
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

احداث 100000 واحد مسکونی برای نیازمندان در کشور

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از احداث یکصد هزار واحد مسکن برای محرومان در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ واحد سهم استان فارس است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز، 12 خردادماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ویژه خانوارهای 2 معلول و بیشتر استان فارس، به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: در این ایام کشور برای بزرگ‌ترین دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی آماده می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: مهم‌تر از انتخاب فرد، اصل مشارکت در انتخابات است و باید همگان تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

روحانی‌نژاد در ادامه سخنان خود  یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بنیاد مسکن توصیف کرد و گفت: در این بنیاد توجه ویژه‌ای به مسکن نیازمندان می‌شود.

وی با تصریح اینکه تاکنون اقدامات متعددی در بنیاد مسکن در این راستا انجام شده است، گفت: یکی از این اقدامات احداث مسکن برای خانوارهای دارای 2 معلول و بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از احداث یکصد هزار واحد مسکن برای محرومان در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 500 واحد سهم استان فارس است.

روحانی‌نژاد همچنین به فعالیت انجمن خیرین‌ مسکن‌ساز اشاره کرد و گفت: این انجمن تاکنون بیش از 2 هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان احداث کرده است.

وی با بیان اینکه در استان فارس 886 واحد توسط انجمن مذکور برای نیازمندان ساخته می‌شود، گفت: اگر حمایت‌های تأمین زمین شکل گیرد افراد بیشتری خانه‌دار می‌شوند و بار سنگینی از دوش دولت و نظام برداشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha