مطالبه‌گری مهمترین نقش مهم رسانه در انتخابات است
کد خبر: 3975569
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
فرمانده سپاه استان سمنان:

مطالبه‌گری مهمترین نقش مهم رسانه در انتخابات است

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه نقش مهم رسانه در کنار آگاهی از شرایط مهم امروز کشورمان در عرصه انتخابات، موضوع مطالبه‌گری است، گفت: رسانه‌های مردمی باید مطالبه‌گر باشند، باید امروز نظرات را شنید و مسائل را مطرح کرد تا بتوان مسائل را برطرف کرد.

مطالبه‌گری مهمترین نقش مهم رسانه در انتخابات است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان، 13 خرداد در نشست با اصحاب و فعالان رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه همه به نوعی مدیون امام خمینی(ره) و کسانی که ابتدای انقلاب و قبل از آن تلاش کردند تا انقلاب به ثمر برسد هستیم، اظهار کرد: به برکت همین جهادها و روح امام(ره) نعمت بی‌نظیر و اختصاصی به ملت ایران داده شده است.

وی ادامه داد: تا به امروز در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی مانند یک نرم‌افزار، به‌صورت کامل در جامعه نصب و اجرا شده، موفقیت کسب کرده‌ایم و هر جا که نظام دچار مسئله شده و مردم مشکل معیشتی دارند، به سبب آن است که برخی یا اعتقادی به نرم‌افزار اسلامی نداشتند، یا آن را کامل اجرا نکردند.

دامغانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قوانین خود را بر اساس اسلام ناب تعریف می‌کند، یادآور شد: اما عده‌ای گویا این امر را بر نمی‌تابند و همین امر، پاشنه آشیل انقلاب شده علی‌رغم اینکه کلیت انقلاب در حال پیشرفت است و جبهه استکبار در تقابل با انقلاب اسلامی حتی پایه‌های اقتدار خود را از دست داده، باز هم مشکلاتی از طریق این نوع تفکر در کشورمان ایجاد می‌شود.

به گفته وی بخش عمده مردم از مشکلات معیشتی به حق، ناراضی هستند که در این راستا مردم حق دارند تا نارضایتی داشته باشند اما اشکال این است که با امپراتوری رسانه‌ای غربی به گونه‌ای عمل می‌کند که به مردم القا شود، مشکلات به خاطر انقلاب و نظام است.

دامغانی با تأکید بر اینکه دغدغه مشارکت در جامعه وجود دارد، افزود: زیرا اگر مردم این امر را پای کلیت انقلاب نگذارند، می‌گویند باید با مشارکت گسترده فردی انتخاب شود که بتواند وضعیت را تغییر و نرم افزار انقلاب را در کشور پیاده کند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه عدم مشارکت هیچ مشکلی را رفع نمی‌کند، اظهار کرد: نحوه انتقال این موضوع مهم به مردم، هنر رسانه‌های انقلابی است تا بتوانند اهمیت مشارکت و تغییر شرایط را به مردم بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی علی‌رغم تمام اتفاقات سال‌های اخیر، در نقطه‌ای حساس قرار دارد و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و همه اتفاقاتی که برای جهان استکبار چه در منطقه و چه خارج از رخ داده به انتخابات گره خورده است، متذکر شد: بارها اعلام می‌کنیم انتخابات امروز، انتخاب یک جریان سیاسی نیست و موضوع فراتر از آن است به همین دلیل است.

دامغانی بیان کرد: امروز بحث تقابل درون انقلاب و رقابت نیست بلکه انتخابات امسال اختصاصاً تبدیل به نماد تقابل کفر با اسلام شده که در این راستا امروز دقیقاً در این نقطه هستیم و لذا ابتدا باید خودمان این نقطه را درک کنیم و سپس کمک کنیم تا مردم اهمیت ماجرا را درک کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه کشورمان در نقطه‌ای ایستاده که عملکرد مثبت در گرایش و مشارکت و فرد منتخب، به شدت می‌تواند در سرنوشت خیلی از مسائل بین‌المللی و داخلی ما اثرگذار باشد، گفت: دشمنان به خوبی این نکته را درک کرده‌اند، زیرا برای دشمنان اولویت نخست این است که بگوید این نظام با همه اتفاقات چند سال اخیر، دیگر پشتوانه مردمی ندارد و نظامی که پشتوانه مردم را نداشته باشد، سست می‌شود و محلی از اعراب نخواهد داشت.

وی افزود: امروز برعکس آن چیزی که القا می‌شود، کسی با مذاکره مشکلی ندارد، چراکه معتقد هستیم مذاکره اگر بر اصول و عزتمند و بر اساس تولید قدرت باشد، خوب است در نتیجه حتی آنانی که نگاه حداکثری به مذاکرات دارند هم باید بدانند این موضوع نیاز به تولید قدرت و اقتدار دارد.

دامغانی با بیان اینکه نقش مهم رسانه در کنار آگاهی از شرایط مهم امروز کشورمان در عرصه انتخابات، موضوع مطالبه‌گری است، یادآور شد: رسانه‌های مردمی باید مطالبه‌گر باشند رسانه‌ای که مربوط به تشکیلات خاص باشد، مطالبه‌گر نخواهد بود که در این راستا باید امروز نظرات را شنید و مسائل را مطرح کرد تا بتوان مسائل را برطرف کرد.

انتهای پیام
captcha